hyaaaaiii ik was even info aan het opzoeken over ovulatie.... kwam deze site tegen , en vond het zoooo mooi om te zien! heb ik me er eindelijk eens een voorstelling van hoe dat eruit ziet... mochten meer mensen interesse hebben hier is de link, als je niet tegen dat soort plaatjes kan moet je nie kijken, want tis echt http://www.newscientist.com/data/images/ns/cms/mg19826604.200/mg19826604.200-2_567.jpg
nou het is niet het mooiste wat ik ooit gezien heb nee....hahaha maar zo ziet het er echt uit...bijzonder!!!
smerig.... haha Maar wel mooi en had ze indd al een x gezien op inet samen met vriendlief die vond t behoorlijk boeiend
Ziet er inderdaad een beetje `vies` uit, maar ontzettend interessant om te zien, heb dit nog nooit eerder gezien, nu heb ik een voorstelling ervan..
haha ja ik had ook eerst zoiets van..... ehhhhh JEK, maar tis zo moooi!!!! je hebt je er toch een hele andere voorstelling van
wauwwwwwww zit dat er zo uit,, vandaar dat het zo pijn doet ziet er best pijnlijke uit.. maar mooi nee maar interessant wel
Is dat dan van iemand die gestorven is of een dier ofzo want ik zie die ni dadelijk in een leven persoon met instrumenten zo mooie fotos maken :s Wel mooi eitje he? zo zuiver!!
t ziet er inderdaad erg vies uit, maar wel boeiend, had me er een hele andere voorstelling bij gemaakt, een soort tak waar allemaal eitjes aanhangen haha
Volgens mij was het heel toevallig tijdens een operatie/ onderzoek dat de eisprong gebeurde. (had het ergens al gezien en gelezen)