Ik Ben eindelijk zwanger ! Ben zo blij maar ook heel bang , Weet sinds dondersag dat ik zwanger ben zaterdag bloedverlies , vanaf toen heel erge menstruatiepijn . ben zo bang dat er iets mis is , X melissa
@ melissa1987: Gefeliciteerd! Ik weet nu sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Ben vandaag precies 6 weken. Heb geen bloedverlies gehad maar wel die erge menstrutiepijnen, het hoort erbij zeggen ze. Nu die krampen minder worden ben ik weer bang dat het dan niet goed is... die onzekerheid zal blijven.. Fijn he?? haha Succes! Liefs NursieD
harstikke bedankt voor je antwoord ben nog in de fase van blij en bangigheid . moet gewoon even geduld hebben en alles op zijn beloop laten gaan xxx melissa
Die ongesteldheidskrampjes had ik ook, dat is je baarmoeder die langzaamaan aan het groeien is... Succes en geniet van je zwangerschap!
@ Melissa1987: Onwijs gefeliciteerd!! Die bloeding kan ook een bloedvaatje zijn wat gesprongen is, doordat de baarmoeder ruimte aan het maken is. Mijn vriendinnetje heeft dit ook gehad. Daarna ook een paar dagen hevige buikkrampen. Maar als je binnenkort het hartje hoort kloppen, dan zal de angst waarschijnlijk wel minder worden. Veel succes en probeer er ook van te genieten!
aaahhh van harte gefeliciteerd meid ! snap dat je bang bent , had ik ook en denk bijna elke vrouw wel ! maar echt bloeding hoeft niet slecht te zijn , ze zeggen dat als het mis gaat je dat echt wel weet en dat dat dan niet een klein beetje bloed is zeg maar .
Jullie ook allemaal hardstikke gefeliciteerd , en heel erg bedankt voor de lieve woorden . Ik denk dat het altijd een beetje eng blijft ook al ben je verder , maar voor mij mogen die 12 weken wel voorbij zijn . maar ga vanaf vandaag gewoon genieten en in me eigen denken ik word mama !!! X melissa
gefeliciteerd!! ik heb bij mijn 2e ook bloedverlies gehad, wel een dag of 5. Was gelukkig oud bloed. Maar je kunt wel een vroege echo aanvragen vanwege het bloedverlies, dan kan je met een week of 7/8 al ipv met 12 weken. Gewoon even het z'huis bellen en uitleggen.
Hoi Ik herken ook de angst, heb iedere dag zeker 10 keer krampen in mijn baarmoeder, duurt 2 minuten en zakt het weer. 2 keer een inimini druppeltje vers bloed gezien, dat is alweer een week geleden. Tja die onzekerheid hoort erbij, maar is niet leuk! Vrijdag krijgen we een echo, dan hoop ik meer gerustheid te hebben. Wij krijgen al zo vroeg een echo omdat we in de medische mallemolen zaten met zwanger worden. Hebben er 30 maanden op moeten wachten......dus hoop zo dat het goed gaat. Iedereen veel succes! enne....positief denken! Liefs Hanneke
Gefeliciteerd! Die onzekerheid in de eerste weken is volgens mij heel normaal! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat! Heb er vertrouwen in! En...vergeet er niet van te genieten!