Hoe krijg ik een meisje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door amsterdamm88, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amsterdamm88

amsterdamm88 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben een gelukkige moeder met 2 geweldige zoons.
    Nu willen wij graag aan nog een kindje beginnen. Maar je snapt mijn vraag waarscheinlijk al. Het zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn als dit een meisje wordt. zijn er methodes dat je de kans op een meid kan vergroten?
    Als het weer een jongen wordt zijn wij er ook gelukkig mee, als het maar gezond is.

Alvast bedankt

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Er zijn een hele hoop "methodes" voor, maar het zaad van de man bepaalt of je een jongen of meisje krijgt. ik hoop voor je dat je een manier vind en dat je dan ook daadwerkelijk een meisje krijgt.

Suc-6!

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hihi....Dit is vast een gevaarlijk onderwerp! Maar snap wel dat je het wil proberen!

Wij hebben het ook geprobeert maar of de methode goed uitpakt moet ik nog maar onder vinden....En een jongen is meer als welkom!!!

Wij hebben het gewoon geprobeert zo:
    Ik heb ovutesten gebruikt...
    Vrijdag was hij negatief (toen hebben we seks gehad)
    zaterdah was hij positief ( vanaf toen niet meer)
    zondag ook positief
    maandagavond negatief

Dit was de eerste ronde voor ons dus hadden niet eens verwacht dat het raak was....

Meisjeszaad leeft langer, jongenszaad is sneller... Dus als je het op de dag van je ei doet dan heb je meer kans op een jongen...Hoe meer je het voor de eisprong doet je meer kans hebt op een meisje! Maar er kan dan nog een snelle meid tussen zitten en een langzame jongen ;) Dus je kunt het proberen maar er zijn natuurlijk geen garanties!

Nogmaals een jongen is hier meer als welkom!

Succes!

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    hallo .
    Ik ga echt niet kwaad worden alleen krijg ik al hartkloppingen als ik het onderwerp lees .
    Menen we dit nou echt serieus ,ik had mees graag gehouden hoor ook als hij niet helemaal gezond was geweest dan hadden we er gewoon voor gegaan !
    Kom op dames ..... wees dankbaar met wat we mogen krijgen !

liefs edith
    mama van mees*

6. MvN

MvN Niet meer actief

Pfff, snap niet dat mensen dit uitmaakt! Ik zou al blij zijn als ik in verwachting ben van een GEZOND kindje!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

En wat als je weer een jongen krijgt is het dan minder welkom?
    Het is zo een wonder dat je kinderen mag krijgen de natuur beslist dat het een jongen of meisje wordt en niet jijzelf

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik snap het ook niet hoor...

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat je hier nog veel (minder leuke ;)) reacties op gaat krijgen. Ik kan begrijpen dat het je na twee jongens leuk lijkt om een meisje te krijgen, maar het kan inderdaad nogal ondankbaar overkomen.

Ik denk zelf dat er eigenlijk weinig aan te doen is. Als mensen het echt zelf konden beinvloeden zou er veel meer over bekend zijn...

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik word echt heel woest als ik dit lees. GVD ik heb twee kinderen verloren. Weet je hoe graag ik een leventje kindje wil en het maakt me helemaal niet uit wat het wordt. Als het maar leeft.
    Volgens mij ben je even uit het oog verloren wat voor een wonder het is als je uberhaupt een gezond kindje mag krijgen.....

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Meiden, ze wil de natuur alleen maar een handje helpen... lees haar post: "Als het weer een jongen wordt zijn wij er ook gelukkig mee, als het maar gezond is."
    Als je weet dat je slecht tegen dit soort vragen kunt, open het topic dan niet, het staat duidelijk in de titel.

Ik wilde ook refereren naar de link die Rosao noemt. Geen flauw idee of het echt werkt hoor.. maar ik hoorde het op de radio een tijdje terug (bij Giel Beelen).

12. amsterdamm88

Als jullie nou gewoon eens goed lezen staat er dat het ons niet uitmaakt, als het maar gezond is!! Maar na 2 jongens lijkt een meisje mij ook wel leuk. mocht het niet zo mogen wezen is het ook van harte welkom.

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Advies voor iedereen die fel reageerd: eerst lezen voor je reageerd.

Er bestaan namelijk allerlei methodes om de kans op een meisje te vergroten maar garanties zijn er natuurlijk nooit.

Ik hoop voor jullie dat het lukt! Het is natuurlijk heel leuk om een meisje te krijgen maar een derde jongen zou ook niet verkeerd zijn :D
    Ik zou heel graag drie kindjes willen maar gezien mijn leeftijd mag ik blij zijn met een 2de.

14. amsterdamm88

Als jullie nou gewoon eens goed lezen, staat er dat het ons niet uitmaakt als het maar gezond is!!!! Alleen na 2 jongens zou een meisje wel leuk zijn. mocht het niet zo mogen zijn, dan is het natuurlijk ook van harte welkom!!!!!!!!!!!

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het ligt misschien ook aan de formulering van je topictitel

"hoe krijg ik een meisje"

Dat is het allereerste wat mensen zien staan. Misschien kun je dit aan laten passen door de moderators zodat het wat minder hard over komt?
    (Kan via het gevarendriehoekje)

Bijvoorbeeld "hoe kan ik de kans op een meisje vergroten".

Het blijft dan pijnlijk voor sommige mensen onder ons (waaronder ik), maar je topictitel komt nu over alsof je echt alleen maar een meisje wilt!

16. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Amsterdamm 88,

Als allereerst wil ik zeggen dat ik je wel begrijp. Tuurlijk is het t belangrijkste dat je kindje gezond is. Ik heb 1 dochter en vind het geweldig. Ik ben ook echt op en top een meid geweest en speelde altijd met poppen en prinsessenjurkjes. Mijn dochter doet dit ook en vind dat hartverwarmend. Ze zeggen wel eens: jongens heb je maar voor even en meisjes voor het leven. dat wil zeggen dat als jongens een relatie krijgen zij uitvliegen met hun vriendin terwijl dochters altijd terug komen naar hun moeder. Denk daarbij maar aan raad enzo bij het krijgen van hun kindje.
    Tuurlijk zijn hier uitzonderingen in!
    Ik kom uit een gezin van drie dochters. Mijn moeder en ik gaan vaak de stad in of met mijn andere zusjes. Zie dat mijn vriend nooit doen met zijn moeder...
    Maar goed. Tuurlijk wil je het liefst een gezond kindje. Maar na 2 jongens lijkt een meisje ook wel leuk.
    Ik kwam laatst een site tegen over een chinese geleerde die claimt dat hij met een tabel kan laten zien wat het gaat worden. Bij mij kwam het uit, bij alle drie de meiden van mijn moeder, bij mijn zus, schoonmoeder schoonzus etc.
    Ik geloof er op zich wel in...baat t niet schaad t niet!

Hier de site:Wordt het een jongen of een meisje?

gr a

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Wij kunnen ook niet spontaan zwanger worden dus hopen we een kindje te krijgen via IVF

maar wat TS schrijft, komt bij mij niet over alsof ze niet blij zou zijn met een jongetje... vind sommige reacties dan ook weer niet nodig.

ik mag hopen dat ik een kindje zal krijgen maar ik heb toch altijd gezegd ik hoop dat ik een jongetje krijg, want die zijn zo lekker stoer en mamas kindje :D

terwijl ik met een meid net zo blij zal zijn!!! zeker in onze situatie :)

Maarre voor de rest weet ik niet een antwoord op je vraag sorry :D

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    pff ik kan echt boos worden om die mensen die zo fel reageren omdat ze gewoon weg niet goed lezen wat er gevraagd of gezegd wordt....dat jullie kindjes zijn verloren of moeilijk kunnen krijgen is heel heel erg..dat lijkt me het ergste wat je kan gebeuren....maar mag daarom iemand anders niet iets vragen??? ik kan me best voorstellen dat je na 2 jongens graag een meisje wilt krijgen maar ze zegt duidelijk dat een jongen ook meer dan welkom is als het maar gezond is...dus oordeel niet gelijk!

19. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe krijg ik een meisje?

Door heeeeel goed je best te doen, als het volle maan is en dan beide precies om klokslag 0:00 uur op je hoofd te gaan staan en met je rechterwijsvinger de linkerkant van je neus aan te raken...;)

Sjonge jonge zeg het is een wonder wat er gebeurd als er een eicel en een spermacel samen komen en daar een inniminnie mensje uit mag groeien.

Ik geloof er echt geen snars van dat dit te beinvloeden is!!

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik begrijp de TS wel, maar kan er ook wel verdrietig van worden na 3 miskramen. Wees blij met wat je krijgt.

De reacties van een aantal kan ik daardoor ook wel begrijpen, er zijn mensen, waaronder ikzelf, waar het allemaal niet zo makkelijk bij gaat. Dan is dit een gevaarlijk onderwerp.

Deel Deze Pagina