Ik ben zwak... Als manlief thuis is zijn er dus peuken voor t grijpen... Morgen gaat ie weer tot t weekend de weg op...Dan is er niks in huis en hoop ik dat ik de ergste ontwenning heb gehad als ie dan weer thuis komt. Morgen ga ik samen met Nies en Grien stoppen! En duveldraakje doet dus ook mee! Samen sta je sterker!
dames.. misschien helpt het door het er juist niet zoveel over te hebben. Maar je zinnen juist ergens anders op te zetten! Zo herinner je jezelf niet steeds aan het feit dat je gestopt bent..
Gupsie heeft gelijk! het is hetzelfde als met lijnen...eten wordt ineens een obsessie... Eigenlijk moet je jezelf inprenten...Ik WIL niet meer roken ipv MAG niet meer...
Je kunt beter zeggen als je weer zin hebt in een sigaret: Ooh nee, ik rook niet meer dat is waar ook Heeft mij jaren geleden erg geholpen omdat op die momenten tegen mezelf te zeggen maar ook als anderen me een sigaret aanboden. NEE. ik rook niet meer, vond het nog mooi om te zeggen ook hihi. Ik hoop dat het je ook zal helpen.
ik zei meteen.. "nee, ik rook niet" en liet het woordje meer weg. Veel mensen hebben namelijk een nare eigenschap je dan te willen overhalen om er toch 1 op te steken.. (kromme gedachten eigenlijk)
Die rokersschade aan de placenta! Wat een onzin! Bij de geboorte van mijn oudste keken ze de baarmoeder na en zeiden ze wat heb jij flink gerookt zeg..hier verkalking..Sorry zei ik heb nog nooit van mijn leven sigaret aangeraakt!En dat snapte zij dus weer niet ! HIHA
Ik heb wel eens gehoord dat teveel melk dezelfde sporen achterlaat in de placenta als roken... Of het waar is?
hou vol meis! harstikke goed! gewoon iets gaan doen, wanneer je zin in die sigaret krijgt..... afwassen, wandelen etc... liefs elfje
yeahhhhhhhhhh! Ik ben welgeteld 24 uur en 10 minten rookvrij. Dag 1 zit erop, tot nog toe valt het me mee. Ik heb zeer zeker moeilijke momenten maar goed ik heb dan ook vanaf mijn 15de gerookt. Ik heb geroepen als t me 1 dag lukt niet te roken dan lukt een 2de dag me vast en zeker ook! En een 3de dag ook en ga zo maar door. Ik hoorde dat de nachtrust erg naar kan zijn door het stoppen met roken... Ik ga het zo uit proberen. Tot morgen meiden!
Ik doe vanaf vandaag met je mee! Zou eigenlijk 1 januari stoppen, maar heb t toch een paar dagen uitgesteld, maar vandaag is echt de dag. Heb gister mijn laatste sigaretten gerookt. Oh mis t nu wel, maar moet t volhouden.
Knap hoor.. Ik heb nooit gerookt dus ook nooit hoeven stoppen maar ik vind echt dat je het knap doet. maar je doet het ook voor iets heel leuks! Hou vol meid en als het moeilijk wordt dan kom gewoon hier om met ons te praten zodat we je een beetje afleiden..
ga zo door meiden... enne niet teveel aan denken hè. Dit is het moment om je nesteldrang in volste uit te buiten hahahaha... Trek in een peuk? Nope, we gaan aan de poets!
Volhouden! Echt goed! Ik ben gestopt toen ik 12 weken zwanger was. Toen ik er achterkwam dat ik zwanger was, ben ik direct drastisch geminderd, mocht van mezelf 1 peukie na het eten. Na 12 weken zat me die ene sigaret ook niet lekker meer. De gedachte aan je kindje zorgt dat je het vol kan houden. Ik ben wel al die tijd geestelijk verslaafd geweest, zo zin in een sigaret. Ben dan ook weer begonnen toen ik gestopt was met BV