Mijn dochter van bijna 14 weken slaapt er maar vreemd in om de laatste week Ze heeft dagen dat ze amper slaapt overdag. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld maar 2x 45 minuten geslapen. Zodra ze wakker is sabbelt ze op haar handjes en brabbelt ze er vrolijk op los. Ze is verder wel heel gezellig, ze huilt niet ofzo. De nachten zijn ook ontzettend wisselend, de ene dag slaapt ze van 20 tot 8, met een voeding rond 22 uur, de andere dag slaapt ze van 20 tot 4 uur, ook met een voeding rond 22 uur. Inslapen is geen probleem. Wat is mijn meisje aan het doen? Is ze een ritme aan het zoeken? Of zit er weer een mentaal sprongetje aan te komen? Herkenning?
Ritme was hier rond die tijd ook helemaal zoek! Ga met haar mee en dan kom je over een week of wat (hopelijk) vanzelf weer in een nieuw ritme terecht.
Mijn zoontje is ook 14 wkn en ook erg aan het klooien met slapen,ook beetje humeurig lijkt het wel. Er komt een sprong aan en die duurt 5 wkn dus we mogen nog even
Vannacht werd ze om twee en zes uur krijsend wakker, we zaten rechtop in bed (en de buren vermoedelijk ook). Echt honger was het niet, maar wat het dan wel was... Ik kreeg haar pas rustig toen ze de fles aangeboden kreeg, maar stopte met drinken nadat ze 60cc gedronken had.
Ik denk een sprongetje. Hier ook n spookje snachts. Na 7 weken doorgeslapen te hebben is ze nu alleen maar aan het spoken. Even omschakelen weer.
Yep waarschijnlijk het leuke sprongetje. Hier ook vorige week met 14 maanden even totaal geen ritme. Mevrouw slaapt nu weer als een roosje en drinkt haar flessen weer beter.