welk inbaker-/slaapzakje om inbakeren af te bouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noortje88, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

#1 Noortje88, 28 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2017
    Ben ik weer met een slaapgerelateerde vraag :rolleyes:
    De titel zegt het al. Onze meid is nu bijna drie maanden en doet sinds kort al verwoede pogingen om om te rollen (ook in bedje) en komt steeds behoorlijk dichtbij een geslaagde poging...

Dat betekent dus ook dat het einde van het inbakertijdperk (helaas) in zicht is. Ik wil haar niet te gehaast hoeven laten wennen aan het slapen zonder, dus vandaar dat ik me alvast aan het oriënteren ben.

Ik ben op zoek naar een slaapzakje/inbakerzakje wat ik kan gebruiken om rustig het inbakeren af te bouwen.
    Ik zag de woombie convertible en de puckababy, maar misschien hebben jullie goede suggesties voor iets heel anders? En hebben jullie sowieso tips waardoor ik het haar zo makkelijk mogelijk kan maken? Ze heeft het inbakeren nog wel echt nodig lijkt het...

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wij zijn begonnen met afbouwen toen ze op der buik kon draaien. Ik ben der toen in een hydrofiel xl gaan inbakeren, dat als ze zou draaien zich zelf eruit draait. En na een tijdje kreeg ze zich zelf elke x los en toen ben ik overgegaan op een dikke slaapzak met mouwen en der strak ingepakt in der dekentje! Vanaf toen ging het eigenlijk prima

Noortje88 vindt dit leuk.
  3. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij hebben de woombie hiervoor gebruikt. Werkte echt prima! Armpjes liggen dan al wat losser in de slaapzak zodat ze daar aan wennen. Daarna gewoon geprobeerd met armpjes uit de zak en hij sliep hetzelfde als anders. Ik vind het dus een aanrader :)

Noortje88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina