L. heeft begin januari de waterpokken gehad, een redelijk extreme vorm voor de leeftijd van 6,5 maand. Nu heeft hij nog steeds plekjes op zijn voorhoofd, ooglid, buik en rug. Deze plekjes zijn een soort kuiltjes in de huid. Weet iemand of dit nog weg trekt of dat het blijvend is? Hij zit er namelijk onder en zou het erg sneu vinden als dit blijvende littekens zijn.
Ik ben nu 34 en heb in mijn gezicht bij mijn wenkbrauwen een paar putjes van de waterpokken. Dus het kan wel...hoop dat het meevalt en langzaam weg trekt voor je zoontje.
mijn vriend heeft ook nog steeds littekens van zijn waterpokken hij kreeg het met 8maanden misschien een kijken of je er bijv bio oil op kan smeren?? weet niet of dat al mag
Dochter kreeg het hier met een week of 5 al en heeft ook nu (bijna 2 jaar later) nog steeds littekens op haar beentje (gelukkig zijn het maar 2 kuiltjes).
Ons zoontje heeft het ook gehad eind dec/begin jan. En zit ook onder de kuiltjes. Ik hoop idd ook dat het nog wegtrekt.
Mijn zoon heeft ze vorig jaar gehad met ongeveer 7 maanden. Hij heeft een paar kuiltjes er aan overgehouden, maar die zijn al een heel stuk minder dan vorig jaar. Ik heb er niets op gesmeerd, dus het kan nog minder worden..., maar weet niet of ze helemaal wegtrekken.
Echte deukjes in de huid gaan volgens mij helaas niet zomaar meer weg. Maar ze worden wel véél kleiner, omdat de rest van het gezicht groter wordt. Ze lijken dan ook veel minder diep. Ik heb er zelf ook twee in m'n gezicht, maar de meeste mensen zien het pas als ik ze én heel dicht bij me staan én ik ze erop wijs.
Bedankt voor de reacties! We moeten maar afwachten hoe het er uit ziet over een poosje. Nu hebben de plekjes nog een donkerrode kleur. Dat trekt neem ik aan wel weg. En anders, ach, het is gelukkig geen ziekte...