ik wacht nu tot de ha me terug belt, wil toch wel graag dat ze het even testen.. zoals je zegt, kleine moeite. was er bij jou niks uit gekomen?
ik laat morgen bloedprikken, gelukkig zei de ha gelijk dat hij er ook aan had zitten denken om me alsnog te laten testen. wou dinsdag laten prikken maar moest ineens werken. hoop dat ik het dan eind volgende wk weet. ik laat het jullie dan zowiezo horen.
het zit inderdaad wel in mn achter hoofd, wat als... maar gelukkig heb ik het te druk om er echt over te gaan mijmeren. daarbij is het niet een heel ernstige tumor, enkel medicatie voor zn 3-5 jaar hahaha
Gelukkig! En ook niet zwanger dus? Hoe kan het dan dat je cyclus uitblijft? Hebben ze daar een verklaring voor?
Gelukkig Marieken. Kan het niet door alle stress komen? Dat je ongesteldheid uitblijft... lijkt me verreweg de meest logische verklaring nu?
zou heel goed kunnen libelle, nu er weer rust is is er ook in eens een ongi. de brak vanochtend in eens door. wel iets heviger dan ik gewend ben maar ben er blij mee hahaha en geen last meer van mn borsten. al zit er nog wel melk in maar geen spanning en druk meer. alle dames thanks voor mee denken en steun
Heb niet het hele verhaal gelezen, maar als ik in mijn tepel knijp komt er ook melk uit. En dat terwijl ik nooit borstvoeding heb gegeven, en mijn dochter is al 2 jaar. Heb dit eigenlijk sinds een half jaar na de bevalling.