bijten en voeden

Discussion in 'Borstvoeding' started by LadyLaila, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Mijn kleine krijgt weer tandjes dit keer boven Maar iedere keer loopt hij te bijten in me tepel. Nu doen me borsten hartstikke pijn.:( Op zulke momenten wil ik stoppen maar ik wil gewoon door blijven gaan.
    Maar nu als ik ze kolf ga ik ook helemaal kapot van de pijn.
    Is het nu handig om hem vannacht en vanavond kv te geven ipv de borst?
    Heeft iemand de gouden tip.

2. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hoi Laila, vervelend he, dat bijten! Wat ik deed, was meteen loskoppelen en duidelijk maar rustig aangeven dat dit niet goed was.
    Het is zo eigelijk heel snel weer goedgekomen :).

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dacht je dat die tandjes dan definitief doorzijn na vanavond en vannacht?
    Dat bijten doen ze omdat ze met dat hele tandengedoe in hun mond even geen raad weten.

Mijn zoontje heeft 48 uur de borst geweigerd toen hij zijn twee voortanden kreeg; hij wist gewoon niet hoe hij aan moest happen, het deed hem vreselijk veel pijn!

Als je kv gaat geven, maak je het hem wel heel makkelijk. Ik ben benieuwd of je hem dan nog makkelijk terugkrijgt aan de borst.

4. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik heb gisternacht kv geprobeerd en ook gewoon fles met bv en die heeft hij geweigerd hij wou niet drinken en niet slapen. Toen hij tandjes onder kreeg deed ik wat tord zegt en toen was het over. Maar met de boventandjes heb ik dat ook gedaan maar hij bijt meteen weer.
    Ik heb vandaag dus gewoon bv gegeven en gewoon de tranen stonden in me ogen.

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Vervelend zeg!! Hier zijn ze ook in aantocht maar het gaat nog steeds goed.
    In totaal heeft ze denk ik 4x gebeten en dat is al een tijdje terug.
    Sterkte! hopelijk is het snel over!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vervelend meid; het doet zo'n pijn, ik weet het.
    Misschien moet je even helpen sturen met aanhappen; hij moet echt een goede hap nemen en het mondje moet over de tepelhof komen. Als je ziet dat hij niet meer drinkt, dan kan je met een vinger tussen zijn lipjes het vacuum doorbreken, zodat hij niet kan gaan bijten op het eind.
    Heb je wel een goede tsr?

Share This Page