Hallo, Mijn zoontje van 5 maanden huilt de laatste tijd ontroostbaar na 2 tot 3 minuten drinken. Ik wissel dan van borst... maar dan begint het opnieuw. De voedingen eindigen zo eigenlijk altijd erg onbevredigend en snel... Heb ik te weinig melk? Zo ja, hoe kan ik op een goede manier de productie verhogen? Vaak aanleggen leidt alleen maar tot nog korter drinken en nog harder huilen. Ik wil echt heel graag doorgaan met BV! Alvast bedankt voor julllie hulp.
hoi wat naar dat je zoontje zo ontroostbaar huilt. Het kunnen verschillende dingen zijn; - een sprongetje in zijn ontwikkeling, waardoor hij onrustig is - regeldagen, je hebt niet te weinig melk maar vraag en aanbod worden weer op elkaar afgesteld, vaak aanleggen verhoogt de productie. Je kunt ook na de voeding na kolven om je productie te verhogen. - voeden in een andere houding kan soms helpen, liggen, rugby houding, of rechtop zittend ( hop paardje hop). - heb jij of hij misschien last van spruw? Dat kan ook voor ongemak zorgen en dat moet dan ook behandeld worden. Is hij verder wel tevreden, plast en poept en groeit hij goed? Mirjam