weinig beweging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denim, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denim

Denim Niet meer actief

#1 Denim, 2 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2012
    ......

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hey meid,

Ik had er ook last van, wat bleek? Meneer lag in stuithouding.. Had zich dus gedraaid en dat heeft waarschijnlijk veel energie gekost en hij lag anders waardoor ik hem minder voelde... Sinds paar dagen voel ik hem weer echt veel en wat bleek gisteren bij de echo? Meneer ligt nu met zijn hoofdje naar beneden en dus daarom voel ik hem weer meer...

Tip van mijn gyn: tel bewust hoe vaak je de kleine voelt... Minder dan 8 trapjes is niet goed, meer is prima... Bedenk wel dat we ook niet altijd even bewust zijn van hoeveel we de kleine voelen door drukte etc.

3. Denim

Denim Niet meer actief

nou mijn kleine voel ik echt weinig, maar in het ziekenhuis was alles goed. ze gaven wel aan dat ik wat meer vruchtwater heb. en de bewegingen waren op de sensor ook duidelijk. Ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap alle hoeken van de kamer te zien kreeg, zoveel werd er getrapt:D

Hoeveel weken ben jij?

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben morgen 29 weken ;)! Als in het ziekenhuis alles goed is dan moet je daar op vertrouwen.. Niet te gek maken, al die stress is niet goed voor kleine en jou! Had je in het zh dat je de bewegingen wel zag maar niet goed voelde? Dan lijkt mij alles ok :)! Ik had dat ook, ik zag dat hij bewoog maar voelde zelf bijna niks van de 20 bewegingen misschien eentje...

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hier ook minder bewegingen. Voel hem voornamelijk in de avond als ik stil op de bank zit. En dat is waarschijnlijk meteen de rede. Ik ben veel in beweging dus zul je hem minder voelen. Ik krijg elke dag ctg ivm gescheurde vliezen, maar daarop zie ik bewegingen die ik niet voel.
    Mocht je je zorgen blijven maken zou ik gewoon nogmaals bellen.

6. Denim

Denim Niet meer actief

oke, ja een beweging op die scan is als bij een knietje optrekt, of een armpje beweegt. ik maak me wel iets minder zorgen. Maar thnks voor jullie reacties :D

@ biancah.. gescheurde vliezen?? vertel dat heb ik nog nooit gehoord.?

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik heb een hoge scheur in mn vliezen. Ben dus ook bijna alle vruchtwater kwijt. Kan zomaar gebeuren. Had t eerst niet eens door, naar pas bij echo dat we zagen hoe weinig er nog was dat er bij mij een lichtje ging branden.
    Kan ipzich niets kwaad als je geen infectie hebt opgelopen. Moet wel elke dag voor ctg baar t ziekenhuis. Word waarschijnlijk met 38 weken ingeleid.
    Baby doet t nog prima hoor. Die heeft t nog gied naar zn zin.

8. Denim

Denim Niet meer actief

ow oke, had er nog nooit van gehoord. maar kan dat gewoon zo weinig vruchtwater? maar merkte je niet dat het wegliep of iets??:$

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Er zit nog wel genoeg in voor de baby om van te drinken.
    Nou achteraf heb ik wel wat gemerkt. Vanwege dat t een scheur is loopt niet in 1x heel veel weg, maar steeds kleine beetjes. En ik dan vooral in de nacht. Ik dacht steeds zweet, urine of afscheiding te verliezen, maar nu dus achteraf is t steeds een guts vruchtwater geweest en nu heb ik t dus ook door.
    Vruchtwater blijft aangemaakt worden trouwens. Dus ik blijf verliezen en er blijft bij komen. Al word t niet zo snel aangemaakt als dat ik t verlies, maar het kan zeker geen kwaad voor de baby zolang ik me aan de hygiëne regels hou zoals, niet in bad of zwemmen, mag niet vrijen, oppassen met zeep en dergelijke, goede kant op afvegen. Want als er een infectie komt kan dat wel gevaarlijk zijn. Maar ook daar word ik 2x in de week op gecontroleerd.

10. Denim

Denim Niet meer actief

oke nou gelukkig maar!! ik wens je alvast succes met het ingeleid worden en dat je maar een voorspoedige bevalling mag hebben en een gezond kindje natuurlijk;) liefs

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

dank je wel. jij ook veel s6 verder

Deel Deze Pagina