Wat denken jullie: tandjes of buikgriep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beep, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    M'n meisje is sinds gisteren erg hangerig en huilerig. Ze heeft nergens zin is, slaapt minder, en is bijna heel de dag aan het jammeren. Gisteren is het begonnen. 's ochtend heeft ze toen nog wel goed haar papfles op, maar haar andere flessen heeft ze of helemaal laten staan, of maar een paar slokjes gedronken. De groentehap ging er trouwens wel verbazingwekkend goed in. Gisteren had ze trouwens geen verhoging.

Vandaag gingen alle flessen er wel goed in, en het fruithapje ging ook goed. Wel heeft ze vandaag constant hele dunne poepluiers. Ik geloof dat ik er vandaag wel een stuk of 8/9 gehad heb:$ Ze is trouwens ook erg aan het sabbelen overal op, maar dat doet ze al een maand of 2/3, dus dat is niet heel abnormaal. Net heb ik haar temperatuur opgenomen, en die was 38.3. Normaal is het iets van 36.7 dus ze heeft wel koorts.

Ik heb geprobeerd te voelen of ik een tandje voel. Ik heb het maar heel kort en snel kunnen doen, omdat ze m'n vinger niet in haar mond laat. Vind ze echt niet leuk! Maargoed, ik voelde niets. Als ik naar haar tandvlees kijk zie ik ook niets.

Wat denken jullie dat het is? Buikgriep, toch een tandje, of iets anders?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kan allebei, sorry daar kan je niks mee :D maar het is denk ik echt even afwachten waar dit heen gaat want het kan dus echt allebei het geval zijn.

3. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    Hallo mijn zoontje heeft nu (al) 7 tandjes maar hij heeft nooit last gehad van zoveel diaree! wel een beetje zeurderig en niet willenslapen en eten maar ook geen verhoging ? ik wist ook niet dat dat ook bij tandjes krijgen hoorde? ik zou het goed in de gaten houden of ze blijft eten en drinken anders de ha bellen voor de zekerheid?

Deel Deze Pagina