November!

Discussie in 'De lounge' gestart door Feye, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Het is alweer november! Wat staat er bij jullie op de planning? Leuke maand, of zie je er tegen op? Druk of juist rustig?

November hebben we altijd een aantal verjaardagen, waaronder die van mijn oudste die alweer 6 wordt.
    Verder natuurlijk de intocht van Sinterklaas wat de nodige spanning en plezier met zich mee brengt.

Man ik en gaan nog een lekker een weekend samen weg. Even tijd voor elkaar want ook de komende weken zullen we nog wel langs elkaar heen vliegen. Man is aan het afronden op huidige werk en begint 1 december aan een nieuwe baan. Ik heb het ook ontzettend druk. Ik hoop dat daar in november nog wat verandering in komt...

2. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Wij gaan vanaf volgende week de hele maand (+ een stuk december) backpacken met de kinderen. Nieuwe dingen ontdekken, tijd samen, geen afleiding van werk. Echt ontzettend veel zin in :)

Evanesco, Want2beAmom, Rosa5 en 25 anderen vinden dit leuk.
  3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Leuk zeg. Zijn jouw kinderen nog geen 5 dat je zo lang weg kan?

Hier een rustige maand. Ik vind het altijd een beetje de stilte voor de storm maand met de drukke december op komst.

4. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.959
    3.838
    113
    Vrouw
    November is voor mij de maand dat ik wil starten aan mijn winterslaap tot half maart.
    De start van de kou en winter. Ik zit nu al te bevriezen.
    Ook de maand om nog lekker te shoppen voor Sinterklaas maar dat is ook het enige leuke van november.

Zara75, MamaChantal, justme1974 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Klopt, ze zijn 2 en 3 (bijna 4).

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Drukke maand, 2 van mijn beste vrienden, mijn vader en ik zijn jarig. Dus veel feestjes enz.
    Verder gewoon een hekel aan deze maand.

7. Els25

Els25 Niet meer actief

Wat bijzonder. En gedurfd met 2 kleine kinderen.
    Heel veel plezier!

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Onze jongste wordt komend weekend 1 jaar en zijn nichtje ook, dus feestweekend ..

Verder gaan we samen nog een weekendje weg in een welnesshotel en daarnaast inderdaad de leuke dingen rondom Sinterklaas!

Gezelligheid, naast de gebruikelijke werkdrukte.

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik vind november altijd verschrikkelijk :oops: Duurt ontzettend lang voor mijn gevoel, het is weer koud en donker buiten. Iedereen loopt te snotteren en te hoesten. Nee, niks voor mij :|

M'n dochter gaat deze maand ook een week op vakantie met haar vader. In diezelfde week gaan m'n vriend en ik naar Najib Amhali in het Luxor, dus dat is dan wel weer leuk :D En natuurlijk de intocht van Sinterklaas... M'n beste vriendin is volgende week jarig en verder is dit waarschijnlijk de laatste maand voordat de baby er is (vk en gyn gaven aan dat ik de 40 weken wss niet ga redden).

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Heel tof! Waar gaan jullie heen?
    Veel plezier alvast!

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Halverwege de maand mag ik weer beginnen met werken, zal wel even wennen zijn om 6.20 in de auto te zitten. Donker en kou en dan thuiskomen in het donker.
    Dus nog even genieten van mn verlof.

Verder op de planning sint maarten lopen 11 nov met oudste zoon en geloof dat wij maar 1 verjaardag hebben deze mnd.

En voorbereiden op sint.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Helemaal eens! De decemberfeesten zijn gezellig, maar voor de rest kunnen de komende maanden me gestolen worden. Koud, donker, grijs, guur, en bij ons nauwelijks verjaardagen of mijlpalen die gevierd worden. Echt aftellen tot de lente.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Dubbel

14. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Verhuizen dus ontzettend druk. Daarnaast nog werken, voorbereidingen voor december en al wat huisbezoeken eind november.
    Blij als het januari is :oops:

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Haha november is niet zo geliefd :D

Chillin vindt dit leuk.
  16. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Ben ik de enige die blij is dat het november is?
    Heerlijk, die kou, knus, kaarsjes, fleece op de bank voor de tv, lekkere dikke truien, warme chocomel, versieringen, sinterklaas, spanningen, kerstmis in zicht... KORTOM HEERLIJK! :D

Evanesco, Mississippi, baby90 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Druk, veel verjaardagen, planningen maken rond de verbouwing, keuken uitkiezen, meubels uitkiezen, voorbereidingen treffen voor de feestdagen, heel veel kadotjes verzinnen en inslaan en vanaf maandag stoppen met roken samen met man. Was me al eens langere tijd gelukt met e sigaret maar op vakantie zo dom geweest te denken dat 1 sigaretje geen kwaad kon dus nu ga ik er weer voor maar dan zonder e sigaret.

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik haat november (en dec tm maart)

Vanavond een etentje met 3 andere vriendenstellen plus kinderen. Verder nog een verjaardagslunch en een workshop (iets met kerst, geen idee, is geregeld door vriendin).

Dan nog de kadootjes shoppen inpakken, sint maarten,, intocht sinterklaas, sinterklaas vieren bij mijn moeder (op de laatste dag van november).

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nee hoor, je bent niet de enige! :D Volgende week Sint Maarten lopen, week erop intocht van de sint. Lekker de boel thuis met sinterklaasversieringen opleuken. Schoentjes zetten. Schaatsen. Ik vermaak me wel. Ik heb juist een hekel aan januari.

baby90 vindt dit leuk.
  20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Januari is idd de horror.

Deel Deze Pagina