1 kindje zwaar? je maakt een grapje hoop ik

Discussie in 'De lounge' gestart door Thea23, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik doe het niet geweldig als alleenstaande moeder geloof me ik maar verdomd veel fouten en ja ik leer er ook weer van.

hoor je mij ergens vertellen dat ik het super zwaar heb en zo zielig ben enz enz enz ?

juist NIET DUS.

Wil iedereen die normaal heeft kunnen reageren vriendelijk bedanken voor hun uitleg en beetje kunnen laten zien dat er vaak meer achter zit dan je zelf zo ziet of hoor.
    zo kan ik me weer beetje inleven in vrienden, bekenden enz enz

voor degene die hatelijk doen jullie kunnen het niet laten om toch te lezen en toch te reageren terwijl dit een belachelijk toppic is.

guess what je hoort erbij want je kon het niet laten om te reageren.
    dus eigenlijks geniet je ervan om zelf belachelijke opmerkingen te plaatsen in een belachelijke topic waar je bij deze een balachelijke opmerking terug krijgt.

dus nogmaals voor de mensen die mij hebben kunnen helpen relativeren en nu ik weer begin te snappen dat 1 kindje inderdaad zwaar kan zijn ( op zijn eigen manier)

moet zeggen dat ik voor sommige vrouwen met hun verhalen hier ernorm respect heb gekregen . 1 omdat ze het delen. 2 omdat jullie er mee moeten leven en het met alle liefde doen ondanks het zwaar is .

wens jullie een fijne avond toe.

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    o en er gaan vast nog wel wat mensen door dus schroom niet.

Ik heb de antwoorden die ik nodig had dus dit topic is niet meer relevant
    dus word niet meer gelezen ..

so lets the bashing begins.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Het verbaasd met niets dat je een alleenstaande moeder bent. Waarschijnlijk heb je meerdere baby daddy's.
    Of suggereer ik net als jij ook maar wat?

4. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik zou je vooral willen meegeven dat veel mensen zo'n verhaal hebben, ook al ken je het (nog) niet.

5. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    #125 GaiaGaia, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
    Het gaat om je referentie kader, jouw perspectief...

Als jij een halve dag niet hebt gegeten, dan zeg je dat je honger hebt.
    Honger?? Een kindje dat het een week lang met vier kommetjes rijst moet doen in een of ander derde wereld land..dat kindje heeft pas honger.

Ik heb mijn vinger gebroken en nu kan ik helemaal niets meer doen.
    Niets meer doen?? Vraagt de man die zijn hand kwijtraakte in een machine tijdens zijn werk.

Ik zie het niet meer zitten, alles gaat fout vandaag.
    Zie jij het niet meer zitten? Want denk je van mensen die al jaren worstelen met een chronische depressie?

Wat kleine voorbeeldjes.

Wat voor de een zwaar is, kan voor een ander niets voorstellen, maar dat betekent niet dat degene die het zwaar vindt, geen reden heeft het zwaar te vinden. Zeker wel! Je hebt allemaal je eigen referentiekader, je eigen leven, ervaringen, emoties, grenzen, gedachten, omgeving, droombeelden, etc.
    Jouw referentiekader zorgt ervoor hoe jij iets ervaart en daarvan kan niemand zeggen dat het niet mogelijk is.

Zolang jij niet exact hetzelfde referentiekader hebt als die ander, kun je eigenlijk helemaal niet beoordelen of iemand het zwaar heeft of niet (verdriet heeft of niet, vrolijk is of niet, honger heeft of niet, pijn heeft of niet....etc.)

Emoties zijn zo persoonlijk...

Edit: oh.....zie nu pas dat dit een ik-ga-er-d'r-eens-voor-zitten-en-pak-er-een-wijntje-bij-topic gaat worden :D

6. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    *Pakt een bak popcorn. Anyone else?*

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

Verbaasd je niks omdat ?

Mijn kinderen hebben inderdaad andere vaders dat is zoals het is sommige vinden gelijk de liefde van hun leven ik bij deze niet schaam me er niet voor het is een feit.
    heb 3 prachtige kinderen van 3 vaders hoop voor jou dat je voor altijd samen blijft zo niet dan geen andere relatie beginnen en nog een kind krijgen want dan heb je ook kinderen van verschillende vaders:$

Maar is het verkeerd dan 3 kinderen hebben? of had ik abortus moeten plegen ? maar dat was ook weer niet goed geweest toch?
    bam moeders met verschillende donoren stel je voor:$

wat een drama

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lekker haha

9. vedagenevieve

vedagenevieve Niet meer actief

Mooi geschreven. Ik denk dat alles nu wel gezegd is. TS had het misschien wat genuaceerder kunnen verwoorden en er meer een vraag van kunnen maken zonder haar eigen mening aan te koppelen. Ik vind nml je titel niet zo leuk, TS.

Maar er reageren er wel een paar net zo laag als dat zij TS haar topic vinden. Iedereen in hun waarde laten! :)

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik weet dat iedereen zijn verhaal heeft zo ook ik.

Soms hebben mensen ook even een duwtje nodig in de goede richting om dingen weer helder te kunnen zien zoals ik op dit moment.

moet ik me daarvoor schamen dat ik even dat duwtje nodig heb zodat ik dingen weer in een ander perspectief zie ?
    nee toch ik heb liever reactie waaraan ik wat heb zodat ik dingen weer helder zie en me kan inleven in een ander.

iedereen heeft wel eens iets wat je schrijft in een opwelling , emotie of hoe het ook wil noemen of zelf uit kwaadheid zoals sommige mensen hier deden.

maar om gelijk topic aan te passen nee dat doe ik niet .
    op dat moment voelde ik me zo en op dat moment heb ik dat zo neer gezet :)

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik vind de reactie waartoe deze reactie van jou is gericht zo asociaal dat ik niet begrijp waarom jij er op in gaat. Ok je kan het een belachelijk topic vinden, maar dan moet je jezelf niet idioter gedragen. bah

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Maar waarom 'neem' je 3 kinderen dan als je zelf zegt dat je het heerlijk vindt met 1 kind? En wauw, 3 verschillende vaders...
    Denk je dan bij elke kerel die je tegenkomt "Ja, dat is de liefde van mijn leven!"???
    Gino, Djenna Fay... Jij hebt zéker geen hoge opleiding genoten.
    Dat zie ik aan je schrijven en vocabulaire...
    Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde, als iedereen jou gaat veroordelen, dan zal je in een hoekje gaan zitten huilen met je 3 kinderen.

Kortom, als je om heen gaat slaan, dan moet je ook kunnen incasseren.

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    daar heb je helemaal gelijk in maar om achteraf de titel te gaan veranderen of de begin topic omdat de andwoorden me niet bevallen is laf.
    op dat moment had ik dat gevoel en was dat wat er bij me opkwam:)

ik ben vaak te direct en kort uit de bocht maar niet te beroerd om fouten te erkennen;)

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens.

De vraag van t.s is volgens sommige ( stom) maar die reactie vond ik wel heel erg laag naar t.s toe. Jammer dat je er op terug reageert. Netjes in elk geval.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jak.

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

En dit moet me nu gaan kwetsen omdat je mijn kinderen tegen me gebruikt?
    of moet ik jou nou zielig vinden omdat jij je tot dit niveau verlaagd?;)

17. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28

;) Gezien jouw reactie, heb jij waarschijnlijk ook geen hoge opleiding genoten.

TS, ik zou om een slotje vragen, want dit gaat nergens meer over. En je kids hebben hele mooie namen, daar is niets mis mee!

18. lydian

lydian Niet meer actief

Volgens mij kan je dit topic beter laten sluiten.. Het gaat nu wel heel onrespectvol en kwetsend worden...

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

verdedigings-mechanisme denk ik ;)

20. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Sorry hoor Nahla2013 maar ik denk dat jouw niveau in dit topic toch echt wel het nulpunt heeft bereikt. Jij mag dan misschien wel een hoge opleiding hebben gedaan maar aan jouw vreemde reactie zou ik eerder denken dat je 12 bent. Waarom zou je TS op deze manier aanvallen en dingen roepen over haar gezin. Heeel triest. TS kan volgens jou best raar reageren of wat dan ook maar ze blijft tenminste wel op een normale volwassen manier reageren. Moet toch wel écht lachen om jou dat jij jezelf hier zo verlaagt. Of reageer je altijd zo?

Deel Deze Pagina