Moet ik me dan volgens jou gaan schamen omdat ik het zwaar vind met 1 kindje?? Er zijn meiden die een drukke fulltime baan hebben, een huishouden erbij moeten runnen èn een sociaal leven hebben. Daar moet ik gewoon mijn weg in vinden. Kennelijk maakt me dat een slechte moeder volgens jou of zo. Dat jij het zwaar vindt met 3 kinderen, is jouw keuze. En ja, ik vind het een belachelijke topic, normaliter reageer ik niet op zulke domme topics, maar nu voel ik me best geroepen om er op te reageren.
Hoe zit dat nou met je 4e kind dan? Is je relatie uit? Ik zag het in een ander topic en ben nu dan ook wel heel nieuwschierig geworden... haha
Neee !! Ik hoop dat dit niet je werkelijke karakter is maar een gevolg van de ontzwangeringshormonen. Gaat het wel lekker met je??
Dat mensen on respectvol worden zegt meer over hun dan over mij. En de namen van mij kinderen ben ik erg trots op want die naam heb ik hun zorgvuldig gegeven waar ken ik een slotje erop vragen? ( nooit eerder tot dit punt gekomen dat het nodig was)
Och och och, ik heb mijn zondagavond-reltopic gemist doordat ik een spelletje ben gaan doen... BASHEN!!! Wie gaan we bashen? We gaan iedereen bashen... ! *pakt een stoel en slaat random forumleden voor hun bakkes* Jullie zijn allemaal stom, nanananana. Oké, just my two cents. Truste
lees een paar post terug zou ik zo zeggen. Ik vind je totaal geen slechte moeder en heb ook geen 1 keer dit gezegd. maar dames ik ga slapen. Nogmaals voor de dames die gereageerd hebben bedankt voor jullie antwoorden en voor mij wake up call. Voor de dames die hun hormonen niet meer de baas zijn succes. Voor de gene die 10000 maal vraagt of ik nog een vriend heb ( blijkbaar al mijn post even doorgelezen en topics jij doet je huiswerk goed) Ja ik heb een vriend maar dan nog ben ik alleenstaand want hij is tot nu toe hier alleen de weekenden en hopelijk binnenkort volledig dus dan niet meer volledig alleenstaand. En ja we willen in de toekomst voor een 4 de kindje gaan hou van een groot gezin ondanks de drukte enz enz. hoop dat al je vragen nu beantwoord zijn dus nee die relatie is niet over Slaap lekker dames ps kan nog iemand mij vertellen hoe ik hier een slotje op krijg
Wow... Nou dan is het zeker aan de namen van mijn kinderen wel te zien dat ik géén opleiding heb genoten Mijn hemel..
Vind persoonlijk dat je niet aan namen kan zien wat de hoogst genoten opleiding is geweest en vind dat ook totaal niet relevant. Namen zijn een kwestie van smaak en gevoel bij een naam. Amber zou eerst Ivana heten maar nadat ze geboren was werd het veranderd in amber omdat ze helemaal schoon geboren was net als een amber steen die is schoon en gaaf ( soms kan je er nog een mug inzien ofzo) daarom de naam amber omdat ze zo gaaf en puur was. Gino omdat een goede vriend van mij Regino heette en de naam stamt daar van af. Djenna Fay mijn moeder heet Jenny en Janna als doop naam is een mengeling uit liefde voor mijn moeder en omdat mensen het vaak vernederlandst uitspreken expres de D ervoor gezet. en Fay gewoon omdat het past bij haar en mijn gevoel dus ach denk niet dat het wat zegt over mijn hoogst genoten opleiding
Och mijn kinderen heten Alessandro Diëgo en Danté Luciano. En zijn zo blank als het maar wezen kan en hebben allebei dezelfde vader. Maar hey ik heb geen opleiding zie je het aan de namen
Masters degree in Italiaanse taal- en letterkunde? Maar goed, hoe je het ook wendt of keert...namensmaak wordt natuurlijk wel degelijk beïnvloedt door wie-wat-hoe de ouders zijn, gemiddeld gezien. Daar is gewoon onderzoek naar gedaan. Net zoals gezinnen met een gevarieerde genetische samenstelling ook niet evenredig over het land verdeeld zijn. Maar daar hoef je iemand niet op af te branden.
Wel apart trouwens dat TS zichzelf probeert in te dekken. In haar openingspost had ze het nog over moeders die "meerendeels" hun kindje opvoeden met een partner, vervolgens werd het in een volgende post al een moeder met partner/vader die vast meehielp in de opvoeding en het eindigde met ouders die helemaal geestelijk en lichamelijk gezond zijn. Tja zo kan je ook met alle winden meewaaien