@livelive, bedankt! Inderdaad ik ben geweest op 6w3d en aangezien op 8w3d gebleken is dat het kleinste 1 week achterliep dan was het kleinste bij de eerste echo 5w3d. Een hartje moet kloppen tegen 7 weken heeft de fertiliteitsarts tegen me gezegd. Maar als het 2de vruchtje van jou net zoals bij ik een week achterloopt, kan het! Toch had de gyn me ook gewaarschuwd op 6w3d dat het kon zijn dat het kleinste zou verdwijnen. Ik heb ook 2 weken moeten afwachten op de volgende echo en vond het ook spannend. Succes alvast!!!
Hoi Ook hier op 5w5d 2 vruchtzakjes Op 6w3d 1 kloppend hartje en 1 leeg vruchtzakje Het kan bij jou nog alle kanten op ik duim voor je meid
Je bent 'al' op de helft van je zwangerschap, wauw! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je uk! Geniet ervan!
Nou meiden, mijn dag is heel anders gestart dan ik had verwacht... Er was geen hartactie meer bij beeb 1 (en beeb 2 was helemaal niet meer gegroeid), hij is een paar dagen geleden gestopt. Je zag nu wel echt een minibeeb trouwens, wat een mooi plaatje! Echt al een verschil met 2 weken geleden. Maar goed, het heeft niet zo mogen zijn. Ik kan momenteel alleen maar huilen, huilen en huilen... Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap! Besef heel goed dat jullie wondertjes in jullie buik hebben! Veel liefs, Livelife