3 november 2007 gestopt met de pil. Nu, 45 dagen later, nog steeds geen echte duivels gehad. Wel tussendoor kleine bloedinkjes (op 28 november en 17 december). En sinds anderhalve week heel veel puistjes, vet haar en andere ongemakken. En ondertussen groeit de kinderwens en ik word ik steeds ongeduldiger. Vandaag bij de gyn geweest en alles was ok. Hoe lang gaat dit nog duren? Nog meer lotgenoten? Edit: Moderator Elvira: Topic verplaatst naar zwanger worden
je lichaam moet weer zelf op gang komen en dan kan wel tot een jaar duren, maar ik denk dat je je vraag beter kan plaatsen onder 'zwanger worden', daar zitten vast genoeg lotgenoten bijvoorbeeld hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=73186
Dat je al zo snel bij een gyn terecht bent gekomen. meestal kom je daar pas naar een jaar. Ik heb toen ik stopte met de pil eerst een paar normale cyclussen gehad en daarna werden ze steeds langer. Toch komt het allemaal wel goed. heb vanaf vandaag al een duidelijkere streep op mn ovutest en voel volgens mij dat mn ei op springen staat. Ben wel nu een maand aan de etos zwanger worden, deze kunnen helpen je cyclus weer in het gereel te krijgen. Succes ermee
Ik ben ook pas gestopt met de pil. ik heb een banner van 28 dagen maar het kan natuurlijk ook veel langer gaan duren, dit is mijn eerste ronde en ik moet nog ontpillen. Ik hoop echt dat ik geen te lange cyclus krijg 45 dagen lijkt me al erg lang...
Hoi, Ik zit inmiddels op dag 69 en nog steeds geen op bezoek gehad.... Ik begin het nu ook wel vervelend te vinden.... Ik hoop dat alles daar beneden nog wel goed werkt.... Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik in februari nog niet ongi ben (zou dan rond dag 100 zitten) ik wel naar de huisarts ga. Ook gezien mijn leeftijd (33 jaar). Ik ga dus saampjes met jou op de wachtbank zitten. Wie komt er nog meer bij ons zitten?
mijn eerste ronde duurde +/- 56 dagen. en daarna zie hieronder. deze cyclus duurt weer wat langer want mijn ei was 3 dagen later,dus kom ik denk ik op 31 dagen uit. lies esther
Mag ik er ook bij komen zitten? Ik zit momenteel op dag 67 *gaap* en vind het nu ook wel irritant worden.. Ik wil gewoon weten of mijn lichaam nog werkt! Dus ik kom er gezellig bij!