IK had het ook met mijn beste vriendin.. Scheelt ook maar 1 letter.. Ik heb haar gevraagd of ze het erg zou vinden als het er een beetje op zou lijken. Ze vond het geen enkel probleem..Als ze het echt zou willen weten wat de naam dan was had ik het waarschijnlijk ook wel verteld..
Je kunt de naam ook even laten rusten en over een paar weken nog eens kijken of het nog steeds jullie naam is. Misschien komt er iets anders op jullie pad of wordt het steeds duidelijker dat deze naam gewoon bij jullie kindje hoort.
Wij hebben onze dochter geen Ivy genoemd omdat de dochter van onze beste vrienden Evi heet. Denk niet dat hun het erg hadden gevonden, maar we vonden het zelf niet leuk. Het is dus maar net hoe je er in staat.. Als je het zelf niet erg vindt gewoon lekker doen
Wij hadden Jette in ons hoofd, maar dochter van goede vrienden heet Jente. Daarom zijn we voor iets anders gegaan. Nu vind ik haar echte naam zelfs leuker! Dus.... Ik zou verder zoeken. Vinden jullie echt niks leukers dan zou ik het toch doen.
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen Mare en Mara ook met hoe je het uitspreekt. Ik zou het daarom gewoon doen. (Vind Mara trouwens een hele leuke naam!)