Wat is het toch moeilijk om een leuke meisjesnaam te verzinnen. Ik dacht dat we er uit waren, maar de twijfel slaat toe. Is er iemand die een leuke naam weet die afgeleid is van Tine?
Ik weet niet waar je van houdt...en de namen Tina en Tineke zijn je vast al te binnen geschoten. Maar nog wat namen waar Tine (of een afgeleide) in voorkomen: Jantine Destiny Christine of Christina Celestine
Ik vond Tine zelf ook wel n leuke naam! Doet een beetje scandinavisch aan.. Maar weet niet of dat de bedoeling is..
Bedankt voor de reacties. Er zitten een aantal bij waar wij nog niet aan gedacht hadden. We puzzelen nog even verder. Meer opties zijn nog steeds erg welkom.
Er zijn een heleboel namen die eindigen op -tine zoals Quintine Merantine Jortine Jentine Ik weet niet of dat de bedoeling is. namen die beginnen met Tin- Tink Tinne Tinnée Tinea - Tinnea Tinelle Tinly - Tinley Tinni - Tinney - Tinny Tinja Tinzy
Beetje husselen: Ninthe (ninte) En alles dat eindigt op Tine Florentine Valentine Jantine (wat hollandser) Martine Laurentine Mettine