Ik zou het voor de zekerheid aan mijn broer of zus voorleggen (hoewel ik niet denk dat ze erg zouden vinden). En ik zou het zelf in ieder geval totaal niet erg vinden als zij een naam zouden kiezen die op die van onze zoon zou lijken, misschien juist wel leuk...
Hahaha ooooo wat herkenbaar!!! Wij hebben precies hetzelfde en er voor gekozen om het wel te doen. Mijn tantezeggertje en de naam van onze kleine is idd, op 1 letter na, hetzelfde. Hij klinkt alleen totaal anders, omdat ten eerste de klemtoon anders is en de ene eindigt op een klinker en de andere op een medeklinker...
Hier hebben wij een jolie en nichtje heet julie tsja voor hun is dat de naam en voor ons is dit de naam
Ligt eraan hoe gelijkend het is en hoe vaak je elkaar ziet... Mijn neefje heet Milan. Ik had Ilan op mijn lijstje, maar dat niet gedaan. Dat klinkt té veel gelijk en aangezien we elkaar heel vaak zien is dat te verwarrend. Maar als mijn tweede neefje een meisje was geweest had hij Yara gaan heten. En dan had ik daarvoor zeker niet Sara van mijn lijstje geschrapt. Dat verschil hoor je wel.