1 licht positieve test en 2 negatieve testen ZWANGER?

Discussion in 'Zwanger worden' started by black devil, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Hallo allemaal

Ik ben moeder van een dochtertje die 24 maart 5 maanden is.
    Ik heb een vrij lange cyclus van 35 dagen ongeveer, nu had ik dus afgelopen woensdag ongesteld moeten worden maar ben het tot nu toe dus nog steeds niet.
    Ik kreeg woensdag avond zo'n vrselijke pijn links onderin mijn buik dat ik haast niet meer kon lopenm heb de huisartsenpost gebeld en kon direct komen de arts deed niet echt moeite om te onderzoeken wat het kon zijn.
    Hij dacht misschien aan mijn darmen maar het kon eventueel ook een zwangerschap zijn aangezien ik bij mijn dochter ook 's avonds na de huisartsenpost ben geweest met zoveel pijn en toen bleek dus avond dat ik zwanger bleek te zijn.
    Ik moest dus donderdag maar even een test doen, nou zo gezegt zo gedaan heb een DA test gehaald en na een tijdje kwam er een hele lichte streep te staan ik weet dus niet wat ik hier van moet denken.
    Ik heb donderdag avond nog een test gehaald bij de kruidvat van hun eigen merk die duo verpakking van 2 voor 5 euro en heb die 's avonds direct gedaan toen ik weer thuis kwam en die gaf dus helemaal niks aan.
    Omdat ik er een beetje onzeker van word en ik had toch nog een test er liggen heb ik er vrijdag middag ook nog 1 gedaan en die gaf dus ook helemaal niks aan.
    Ik zit nu dus in spanning of ik wel of niet zwanger ben, ben nog steeds niet ongesteld en heb steeds buikpijn en mijn rug doet ook zeer en ben af en toe met vlagen misselijk.
    Ik wil heel graag weten waar ik aan toe ben, het zit absoluut nog niet in de planning om nu al een tweede kindje te nemen maar als het zo zou zijn zou ik er super blij mee zijn.

Kan iemand mij misschien helpen die ook zoiets heeft meegmaakt.
    Ik hoor heel graag reacties.

Liefs marlon

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Marlon,

Hoelang duurde het voordat er op die eerste test een licht streepje stond? Je mag de test na 10 minuten niet meer aflezen.. en als die andere testen negatief zijn, zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent.

Ik denk dat je anders bij twijffel dinsdag het beste een bloedtest kan doen. Dat is dan de enige manier van zekerheid.

Hele veel succes.

Groetjes,
    Elvira

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hoi Marlon,

Dat is inderdaad vreemd :(
    Misschien waren die van de DA wel heel gevoelig en kan je nog niet testen?

Probeer het anders dinsdag even me clear blue digitaal dan heb je geen gesodemieter met streepjes!

Groetjes Debby

4. Clearblue digitaal is ook niet zo gevoelig.
    Zou even een ander merk halen op dinsdag en daarmee testen.

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest met CB digitaal...
    Maar jaaa dat kan ook zijn omdat ik een hoge waarde HCG heb natuurlijk.

In ieder geval succes!

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Vorig jaar had ik op 16 jan mijn NOD.

Op 14 jan heb ik 's ochtends een licht positieve test gehad (test van ClearBlue).

Op 15 jan had ik 's ochtends een negatieve test (test van ClearBlue) en later op de ochtend weer een negatieve test (test apotheek)
    Op 16 jan had ik weer een negatieve test (test van Clearblue) en 's avonds ook flinke krampen gehad.
    Op 19 jan had ik weer een negatieve test (test van ClearBlue), toen begon ik toch wel aardig te twijfelen.

Op 22 jan (dus 6 dagen na NOD) had ik pas weer een positieve test (test van ClearBlue).

Groetjes Saskia

7. Jemig sassie, wel vreemd hoor! Gek he dat dat mogelijk is!

8. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meiden

Alvast bedankt voor jullie goede reacties, ik vind het inderdaad ook vreemd ik ben ondertussen ook nog steeds niet ongesteld en ben nu al 5 dagen overtijd als ik dinsdag nog niet ben ga ik zeker nog een test doen en hoop dat ik dan duidelijk heid krijg en anders ga ik even de arts bellen.
    Ik sta namelijk ook bekend met het PCO daar zijn ze achter gekomen toen we probeerden zwanger te worden van ons dochtertje, ik zou eigenlijk niet meer op de natuurlijke wijze zwanger kunnen worden en zou dan ook 24 februari 2007 een kijkoperatie krijgen en na de hand daarvan zouden ze beginnen met IUI en 14 februari 's avonds kreeg ik dus ook zo'n pijn in mijn buik net als afgelopen woensdag en ben toen dus na de huisartsenpost gegaan en voor de zekerheid deed die toch even een test en die was dus hartsikke positief, maar het rare ervan is dan ik in januari helemaal niet meer ongesteld ben geweest en ik was nog maar 4 weken zwanger dus ra ra hoe kan dat.

Ik hoop dat ik nog een aantal reacties krijg met nog wat tips.

Liefs marlon

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,
    Die test van DA was dus licht positief? En die beide testen van Kruidvat waren negatief.
    De ene test heeft minder hcg nodig als het andere merk om te meten, dus ik zou gewoon weer een test van DA proberen.
    En dan met ochtendurine testen, want dan zit er het meeste hcg in je lichaam.
    Groetjes Saskia

10. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi marlon

Zit eigenlijk precies in het zelfde schuitje als jouw, ik heb 2 dagen geleden een licht positieve test en vanmorgen was er weer geen streepje te zien, echt om gek van te worden.
    Je weet echt niet waar je aan toe bent.
    Heel veel succes

groetjes sjolie

11. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    haihai sjollie

Jij zit dus ook in dezelfde situatie?
    Ik word er helemaal chagerijnig van al die onzekerheid, maar ik ga morgen denk ik een clear blue test halen en dan ga ik die woensdag morgen doen en als het dan nog negatief is ga ik me huisarts bellen en dan gaan ze maar een echo maken want ik wil zeker weten of ik zwanger ben of niet want 24 april krijg ik een spiraal en dan wil ik niet zwanger zijn.
    Wanneer ga jij weer een test doen? Of ben je ondertussen gaan menstrueren.
    Ik wens je heel veel succes en de anderen die ook in het zelfde schuitje zitten.

12. sjolie

sjolie Actief lid

Dec 11, 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi

Nee ook nog steeds niet ongie en vanmorgen weer een negatieve test.
    Ik zal mij nu even proberen in te houden met testen, misschien is het nog te vroeg, maar ik weet niet of ik het vol hou, begin hier langzaam aan gek van te worden.
    Als het over een paar dagen nog niet duidelijk is dan bel ik de gyn ook maar op voor misschien een bloedtest
    Jij ook heel veel sterkte, hebben wij wel nodig nu zeg.

groetjes sjolie

13. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Hier weer even wat nieuws
    Ik heb gisteren nog weer een predictor test gedaan en die was ook weer negatief.
    Ik heb de huisarts gebeld en het verhaal voorgelegd en na aanleiding van mijn vorige zwangerschap hoefde ik niet eens bij hem langs te komen en heb direct een verwijzing gekregen voor een echo dus heb meteen gebeld met de echo poli en kan aankomende maandag om 08.30 uur al komen.
    Ik ben best wel een beetje zenuwachtig en gelukkig weten we dan ook waar we aan toe zijn.
    Ik laat het nog wel weten over de uitslag.

14. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    dag black devil

ik heb het zelfde mee gemaakt. Ik had een posie test en weer een negatieve ben later na de HA geweest en daar hadden ze gewoon negatief getest.

15. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Hallo pinar

Maar hoelang was je overtijd?
    En hoe snel daarna ben je weer gaan menstrueren.

16. auk

auk Nieuw lid

Mar 17, 2008
    2
    0
    0
    Leiden
    Hoi hoi,
    Ik wilde even zeggen dat ik ook ooit licht positief heb getest met DA en was echt niet zwanger! Met CB en kruidvat ook een dun potloodlijntje, maar was toch echt niet zwanger!
    Als je de test bekijkt na 10 minuten komt er wel eens af en toe wat te staan.

groetjes

17. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Bedankt voor je reactie AUK,
    Ik ben inmiddels nog steeds niet gaan menstrueren heb erg veel last van buikpijn, hoofdpijn en duizeligheid.
    Ik heb maandag om half 9 een echo en ben behoorlijk zenuwachtig.
    Ik laat weten wat de uitslag is.

18. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Heb vanmorgen de echo gehad en er was zo op dit moment geen zwangerschap te zien, ze konden me niet met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger zou kunnen zijn want stel dat ik minder dan 5 weken zwanger ben kunnen ze dat niet met de echo zijn zeiden ze.
    Er zat wel heel veel baarmoederslijmvlies en dit kon betekenen dat er toch een innesteling aan zat te komen en anders zou het er wel uitkomen met een menstruatie.
    Maar woensdag middag om 14.10 uur moet ik weer na de huisrarts op het weer te bespreken over hoe nu verder.
    Ik hoop dat we dan meer duidelijkheid hebben want deze onzekerheid is ook niet leuk.

Groetjes marlon

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Weet je al meer?

20. liena

liena Fanatiek lid

Feb 21, 2008
    1,900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hallo Marlon,

Wat vervelend zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt kunnen krijgen! :( Is er nog wat uit het gesprek met de huisarts gekomen?

Groetjes Liena

Share This Page