Hallo allemaal.. Ik heb morgen dus m'n 20 weken echo, ben echt heel erg benieuwd wat ze allemaal gaat onderzoeken en of alles goed is met ons kindje ! Ik vind het aan de ene kant heel erg leuk de andere kant heel erg spannend..! Je weet nooit je het goed of slecht nieuws is van te voren.. En ik heb met 16 weken een echo gehad en daar hebben wij te horen gekregen dat het een jochie is! Maar dan denk je, ooopppss dalijk is het in een keer een meid! Kunnen we alle kleertjes weer switchen hihihi! 't is logisch dat je zenuwachtig bent voor zo'n echo, maar toch wil je soms ff je ei kwijt hihi ! Wish us Luck -xxx-
Succes voor morgen! De echo is er natuurlijk om de kijken of met je kindje alles in orde is, maar gelukkig is dat in de meeste gevallen zo. Zeker als bij de echo met 16 weken niets raars aan het licht kwam ziet het er goed uit. En als het inderdaad allemaal goed is, is het prachtig om te zien. Dus ik wens je veel plezier! Oh ja, ik heb begrepen dat een jongetje bijna altijd klopt, als ze een meisje denken te zien kan het later nog wel eens een jongetje blijken te zijn...
Thanks allemaal Heb er toch ook wel zin in hoor hihihi.. En ja als ik m'n echofoto terug kijk kan ik er niks anders van maken dan een piemeltje hihihi -x-x-x-
Hallo allemaal ! Het ging echt fantastisch! HIJ (ja nog steeds hij ) doet het echt perfect ! Een heel mooi gezond jochie, alles hartstikke volgens het boekje... Lekker aan het bewegen en hij kan heel goed zuigen ! Hij zoog aan z'n vingertje ! Echt superlief! Ik ben weer hélemaal blij We hebben er ook een dvd opname bij genomen, dus lekker aan iedereen laten showen *joepieeeeeeeee* -x-x-x-