Hallo dames, zoals sommige weten was ik 1 maand gestopt met de pil.. ik was niet zwanger, en wegen gezondheid en privé omstandigheden hebben mijn vriend en ik besloten om nog even te starten met de pil.. Dit heb ik dus nu gedaan.. Ben ik nu wel veilig? ik ben 19 oktober ongesteld geworden 2 dagen te vroeg want had mijn NOD op 21 oktober.. Met veel meer pijn dan normaal.. eerst rozig bloed verlies, en toen ineenkeer heel erg hevig bloeden.. Maar nu had ik dus vandaag het gevoel dat ik een eisprong had.. in een keer hevige pijn dit keer aan de rechterkant... Maar dit kan toch helemaal niet??? Liefs,
Wanneer ben je weer begonnen met de pil? Pas na je stopweek? Over het algemeen geld deze tabel: Eerste pil geslikt op de eerste dag van je menstruatie = meteen veilig. Eerste pil geslikt op andere dag van je menstruatie = Veilig na 1 week (7 pillen achter elkaar slikken) Eerste pil geslikt NA je menstruatie = Veilig na 1 strip + stopweek
Oke dat wist ik niet... ik ben dinsdag ongesteld geworden en ben zaterdag begonnen met de nieuwe strip... Dan doe ik het vanaf nu veilig maar.. alleen het kan toch niet al zo zijn geweest dat ik een eisprong al HEB gehad.. vandaag?
Nee, dat zal niet zo snel gebeuren lijkt me. Het kan ook kramp van je menstruatie nog geweest zijn denk ik