mijn onderkant! Sinds de bevalling vind ik het zo ugly van beneden vergeleken met eerst.. het lijkt net of het binnenste wat meer naar buiten is gekomen door het persen net wild vlees ofzo.. en n litteken van de knip. Bah.. maarja ik moet het maar voor lief nemen, zeker zolang ik nog meer kinderen wil. Zijn er meer mama's met dit probleem? Gelukkig zit mn vriend er niet mee! hij zegt wat maakt het uit, moet je zien wat we ervoor terug gekregen hebben! en dat is natuurlijk zo maar toch voel ik me er wat onzeker over..
Hoe lang geleden ben je bevallen? Het heeft wel wat tijd nodig om weer te herstellen he. Misschien verandert het nog wat?
hmmm, vond je je doos eerst wel 'mooi' dan? ik vind dat onderdeel er uberhaupt niet uitzien, bij niemand niet! dus voor/na de bevalling, tsja, het zal best 'anders' zijn, maar ervan balen zou mij toch wat ver gaan. wie ziet het nou? je vriend zit er niet mee, zei je al. nou dan? komop, je hebt een kindje gekregen (hoera!), wat had je dan gedacht; dat je je oude lijf zou houden? nee meis, het is, en blijft, anders. learn to live with it! sterkte!
IK heb echt gewoon weer me oude lijf terug zowel me vagina als me billen en me buik Maja ik heb de pech dat ik eerst erg tevreden was over me borsten en die nu verlept zijn hihi maja wel mooi kindje kus suc6 meis
Ik heb er eigenlijk nog niet eens naar gekeken.....van mijn vriend hoor ik geen klachten dus ik geloof dat er geen probleem is daar beneden Ook ik heb hechtingen, een hele rits zelfs, denk in totaal iets van 5 cm lang maar het littekenweefsel zal nog wel wat gaan verkleuren en wat zachter worden. Zo niet, lekker boeiend denk ik zelf dan. Alles doet het nog prima daar.