Test verkeerd uitgevoerd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniem007, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mijn vriend en ik proberen sinds begin juli zwanger te worden. Sinds de onttrekkingsbloeding op 2 juli na het stoppen met de pil ben ik ook keurig 2 keer ongesteld geworden. De eerste keer na 31 dagen en de tweede keer na 30 dagen. Inmiddels zit ik op dag 33 en ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel op dag 28 een (eenmalige) bloeding gehad na het vrijen (heb ik anders nooit) en sinds dag 30 menstruatieachtige krampen, maar geen bloed te bekennen.
    Vorige maand had ik al drie dagen voor mijn ongesteldheid steeds bruinverlies, maar tot nu is mijn afscheiding zo wit als sneeuw.

Nu mijn vraag:
    Ik heb vanochtend getest met de Clear Blue Digital (die met die teststrip die je in de houder moet doen en weer uithaalt na gebruik), maar toen ik, nadat ik de strip in urine had gehouden, de dop er weer op wilde doen, deed ik dat per ongeluk verkeerd om, waardoor ik hem er weer af moest trekken en zo kwam de teststrip uit de houder. Het testicoontje bleef ondertussen wel knipperen en ik heb de strip snel weer terug gedaan, maar de uitslag werd 'NIET zwanger', helaas.

Denken jullie dat het mogelijk is dat mijn uitslag vals negatief is doordat ik de test verkeerd heb uitgevoerd? Er staat op de gebruiksaanwijzing wel heel duidelijk dat je de teststrip NIET uit de houder mag klikken als je aan het wachten bent op een uitslag en dit heb ik dus wel gedaan....

Iemand een idee?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Tja als er staat dat je dat NIET mag doen en je doet het dan TOCH, dan lijkt het me idd ongeldig :)
    Waarom doe je niet eerst een goedkopere test van kv2v5 bijvoorbeeld? Die hebben ook iets minder hcg nodig dan de digi's van cb!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ik zou hem opnieuw doen voor de zekerheid

maar, je kan ook bij de kruidvat 2 testen voor 5 euro halen :)
    scheelt weer geld

4. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk. Dus het zou ook nog zo kunnen zijn dat die van Clear Blue sowieso sneller negatief aangeeft dan bijvoorbeeld Kruidvat?

5. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie. Ik blijf het vreemd vinden dat ik al dagen van die ongikrampen heb, maar er maar geen bloed komt! Normaal komt mijn ongesteldheid dan dezelfde dag al.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    het kan natuurlijk zijn dat je cylus wat langer is, of je laat positief test.
    ik zou even langs de kruidvat gaan :)
    die testen idd sneller positief.

Deel Deze Pagina