Hoi dames, Zoals de titel al zegt ben ik te vroeg begonnen met mijn eerste climid kuur. Stom stom ik weet het, maar het zit zo: Ik kreeg zondag mijn eerste beetje bloed (iets rood, maar weinig), dus nog maar even afgewacht tot dinsdag, waarbij ik nog steeds maar een heeel klein beetje ongie was (inlegkruisje was bij wijze van voldoende). Normaal wordt ik altijd meteen flink ongesteld, dus ging er nu van uit dat het gewoon een erg lichte ongie was, wat misschien te maken heeft met mijn PCO beeld. Ben dus op dinsdag (dag 3) begonnen met de clomid. Blijkt gisteren pas echt mijn menstruatie door te breken SHIT, dat is opas dag 1 natuurlijk! Weet iemand of dit de werking kan beïnvloeden, moet ik om extra tabletten vragen. Misschien toch even ziekenhuis bellen, maar voel me zo dom! Graag reactie, alvast bedankt PS Baal zo... was zo blij dat ik iegenlijk aan de clomid kon beginnen, doe ik het te snel....
ik zou idd even het zh bellen en overleggen het kan geen kwaad dat je te vroeg bent begonnen maar het is toch goed om even te melden en kijken wat hun erop zeggen
Ik zou ook even bellen voor de zekerheid. Ik moet straks ook op dag 3 beginnen. Heb jij ook 5 tabletten gekregen?
En Wup: ik heb 10 tabletten mee gekregen (50 mg) moet er twee per dag innemen, dus totaal 100 mg per dag. Volgens mij is het altijd vijf dagen... Succes met jou kuurtje!
Ik ben benieuwd wat de gyn zegt! Ik zit nu te wachten op mn ongi, maar dat kan elk moment...of nog heel lang duren. Waarom krijg jij precies clomid als ik vragen mag?
zojuist gebeld, moet de kuur afmaken... en dan kijken ze bij de volgende folikelmeting of het toch effect heeft gehad. Wup: ik krijg clomid omdat ik PCO heb, mijn eitjes springen niet!