te voeg begonnen met clomid, wie weet raad?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jikke27, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hoi dames,

Zoals de titel al zegt ben ik te vroeg begonnen met mijn eerste climid kuur. Stom stom ik weet het, maar het zit zo:
    Ik kreeg zondag mijn eerste beetje bloed (iets rood, maar weinig), dus nog maar even afgewacht tot dinsdag, waarbij ik nog steeds maar een heeel klein beetje ongie was (inlegkruisje was bij wijze van voldoende). Normaal wordt ik altijd meteen flink ongesteld, dus ging er nu van uit dat het gewoon een erg lichte ongie was, wat misschien te maken heeft met mijn PCO beeld. Ben dus op dinsdag (dag 3) begonnen met de clomid.
    Blijkt gisteren pas echt mijn menstruatie door te breken :( SHIT, dat is opas dag 1 natuurlijk! Weet iemand of dit de werking kan beïnvloeden, moet ik om extra tabletten vragen. Misschien toch even ziekenhuis bellen, maar voel me zo dom! Graag reactie, alvast bedankt
    PS Baal zo... was zo blij dat ik iegenlijk aan de clomid kon beginnen, doe ik het te snel....

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou idd even het zh bellen en overleggen
    het kan geen kwaad dat je te vroeg bent begonnen
    maar het is toch goed om even te melden en kijken wat hun erop zeggen ;)

3. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik zou ook even bellen voor de zekerheid.

Ik moet straks ook op dag 3 beginnen. Heb jij ook 5 tabletten gekregen?

4. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

meiden, mag tussen 13.00 en 14.00 even bellen, laat het nog wel weten!

5. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

En Wup: ik heb 10 tabletten mee gekregen (50 mg) moet er twee per dag innemen, dus totaal 100 mg per dag. Volgens mij is het altijd vijf dagen...
    Succes met jou kuurtje!

6. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik ben benieuwd wat de gyn zegt!

Ik zit nu te wachten op mn ongi, maar dat kan elk moment...of nog heel lang duren.

Waarom krijg jij precies clomid als ik vragen mag?

7. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

zojuist gebeld, moet de kuur afmaken... en dan kijken ze bij de volgende folikelmeting of het toch effect heeft gehad.
    Wup: ik krijg clomid omdat ik PCO heb, mijn eitjes springen niet!

Share This Page