Tweedehands... maar dit kan toch niet?????

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke21, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Deze advertentie staat bij een regionale advertentiesite... Moet je nou eens goed kijken..Dit vind ik dus echt schandalig... Ligt dat aan mij? Let op het vetgedrukte...

Wegens overbodig biedt ik te koop aan; - Nestle NAN H.A. Hypoallergene opvolgmelk 2. Voor baby's vanaf 6maanden. Inhoud +- 7 flesvoedingen. Houdbaarheidsdatum: januari 2011 - Nestle Pyjamapapje Tarwebiscuit. Voor baby's van 6-36maanden. Kant en klaar. Vervangt 1 fles opvolgmelk met granen. 2x 250ml Houdbaarheidsdatum: april 2010 (Verpakking is niet bol, dus het kan nog gebruikt worden) - Nestle Pyjamapapje Granen. Voor baby's van 6-36maanden. Kant en klaar. Vervangt 1 fles opvolgmelk met granen. 4x 200ml. Houdbaarheidsdatum: augustus 2010. - 3 zakjes Nutricia Nutrilon Standaard 2. Voor baby's van 6-10maanden. Houdbaarheisdatum: 08-06-10 (kan nog gebruikt worden) - Nutricia Nutrilon Griesmeel Melkpap voor baby's vanaf 6maanden. Glutenvrij. Houdbaarheidsdatum: 16-09-10 - Nutricia Bambix Rijstebloem 'mijn eerste papje'. Voor baby's vanaf 4 maanden. Glutenvrij. Houdbaarheidsdatum: 13-08-10 - Friso Kant en klaar drinkpapje. 250ml Voor baby's van 6-36maanden. Houdbaarheidsdatum: 27-03-10 (verpakking staat niet bol) HEB JE INTERESSE IN HET HELE PAKKET BABYVOEDING? DOE DAN EEN LEUK BOD!! WIL JE EEN ENKEL ITEM, MAIL DAN EVEN JE BOD EN HET ITEM DOOR!!

Dit ga je toch niet meer te koop aan bieden? Ook dat eerste, een half pak opvolgmelk, die weten waarschijnlijk ook niet dat dat geopend nog hooguit een maand houdbaar is...
    Ik ben echt geen pietje precies, maar dit vind ik echt te ver gaan.
    Ik heb echt de neiging dat mens ff te mailen ofzo :)

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

indd.. ik heb ook de neiging om haar te mailen, ik zou dat persoonlijk nooit te koop aanbieden, en al helemaal niet kopen!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

nou ja! :$

4. Giltje

Giltje Niet meer actief

wat schandalig, er staat niet voor niets een houdbaarheids datum op =O zou dat echt nooit kopen >.>

5. Dana

Dana Niet meer actief

ik zou het nog niet eens gratis weggeven! ik zou het weggooien....

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik wil niet weten wat ze haar eigen kind dan allemaal wel niet geeft.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    die heeft zeker geld nodig. echt not done dit. dat je jezelf eten geeft wat over de datum is etc maar een kind. nee sorry hoor maar dat gaat hier mee de prullenbak in

8. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Dit is zeer betreurend zeg....Ik zou zelf zo iets nooooit NIET te koop aanbieden wat al over datum is! Alles wat bij mij 1dag al over datum is, gaat regelrecht het prullebak in! weg dr mee!!!
    Ik zou zeker die mensen mailen, als ik dit ook was tegen gekomen!

Liefs Duivinnetje :)

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

nou idd o_O

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

OMG wat slecht dit, ben al van mening dat je alles weg moet gooien wat een dag over tijd is maar dat je het lef dan nog hebt om het te koop neer te zetten dat vind ik echt aso. ...

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dit is idd slecht!

Maar snap ook niet dat er mensen zijn die dit kopen!

12. Chai

Chai Niet meer actief

Hahaha, nouja zeg... dat kan tochniet.
    Misschien een grap ofzo.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  14. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hahaha ja dat is zo te zien dezelfde.

15. Chai

Chai Niet meer actief

Ik moet er wel om lachen eigenlijk eerlijk gezegt. Zij mag dan wel gek zijn het te koop te zetten maar wie het koopt is misschien nog wel achterlijker. :D

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit echt echt niet normaal!! bah

17. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Dat is kennelijk iemand die enorm in geldnood zit o.i.d.
    Niet normaal!

18. Seth

Seth Niet meer actief

:$................

weg=weg...
    aanbieding: je krijgt nog een ziek kind van op de koop toe...!!!

begrijp gelijk waarom ze die rotzooit nog verkoopt.... denk om dr ziektekosten van het gezin te betalen..... ;)

19. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ga een bod plaatsen... haha

20. Giltje

Giltje Niet meer actief

zou je denken dat iemand dit echt zou kopen? ;)

Deel Deze Pagina