Ik ben zo verdrietig door al die onzekerheid. Vorige week vrijdag heb ik een beetje bloed verloren en daarna krampen gekregen, maar het bloeden stopte weer. De hele avond last gehad van menstruatiegevoel, voor mijn gevoel erg maar ik weet niet of ik het in mijn hoofd ook erger maakte. Daarna was alles weer rustig. Gisteren ben ik weer een beetje bloed verloren. zodra ik het bloed zie krijg ik weer last van mijn buik. Ik heb dus geen idee of het psychisch is. Ik ben lekker op tijd naar bed gegaan en vanochtend voelde ik mij weer goed. Nu heb ik toch al weer de hele ochtend krampen en ben zo bang. Maandag krijg ik een echo, dus ik moet het zien uit te zingen tot die tijd. Maar ik ga het steeds minder positief zien. Het ene moment denk ik dat het wel een goed teken is dat het bloeden niet doorzet maar op het andere moment ben ik er van overtuigd dat die krampen absoluut niet goed zijn. Ik moet maar afwachten. Sorry voor het zeur verhaal maar het is wel lekker dat ik het van me af kan schrijven want op mijn werk weet niemand nog dat ik zwanger ben. Liefs, Strootje
jeetje kun je geen spoed echo krijgen ik ben toen naar de dokter gegaan die mij vertelde dat alles goed was ,maar zelf voelde het niet goed ik heb hem gevraagd om een verwijskaart en heb gebeld en de situatie uitgelegd en kon meteen dezelfde dag
Daar heb ik ook wel aangedacht, maar het zou nu nog "goed" kunnen zijn en morgen kan het stoppen met leven. Op het moment ben je wel gerust maar zekerheid heb je toch nog niet. Niet dat ik dat maandag wel heb natuurlijk. De krampen zijn nu weer voorbij. Vreselijk die onzekerheid en angst. Lief dat je meedenkt! Hoe is het uiteindelijk bij jou afgelopen? Liefs, Strootje
Het is geen zeurverhaal van je, ik begrijp en meerdere meiden dat dit kl*te is voor je die onzekerheid. Ik hoop voor je dat je het weekend snel doorkomt en dat je maandag krijg te horen dat alles goed is. Heel veel sterkte meid.
uiteindelijk is het dus misgegaan bij 9,5 week heb 6 weken gewacht tot het spontaan zou komen en met tabletten uiteindelijk gecureteerd
aaah meis dat is niet leuk in deze onzekerheid leven ik heb ook op een andere forum gelezen dat vrouwtje had ook krampen en verloor ook telkens bloed,maar daar is alles nog steeds goed mee, ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voooooor je dat alles lekker blijft zitten waar het nu zit sterkte dikke knuffel
Hartstikke bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Nu voel ik mij best goed. Geen bloeding, geen menstruatiepijn, alleen maar die "heerlijke" zwangerschapskwaaltjes! Ik zal blij zijn als het maandag kwart voor 10 is, dan hebben we even wat meer duidelijkheid. Ik zal laten weten hoe het afgelopen is. Liefs, Strootje
Lieve meiden, Vanochtend ben ik voor een echo geweest, en alles is goed. Het hartje klopt! Dolgelukkig zijn we! De bloedingen zijn waarschijnlijk geweest van mijn baarmoedermond die heel gevoelig is. Over 4 weken krijgen we weer een echo, dan is er ook wat meer te zien want het kleintje is nu nog maar krap aan 5 mm. Dus daar gaan we nu weer naar uitkijken met de hoop dat bloedingen wegblijven want dat maakt je alleen maar mega ongerust! Veel liefs van een dolgelukkige Strootje!
Ik ben blij om te lezen dat alles goed is. Nu de onzekerheid weg is, kan je eindelijk genieten van je zwangerschap. Groetjes Jolie