Hey, Ik ben op zoek naar mensen die hun 3D-echo eens willen posten... Ik twijfel zelf nog of ik het zou laten doen...
Ik twijfelde ook wel.. Maar we hebben toch een afspraak donderdag voor 4D bij Jan koning.. Het kan geen kwaad en als het niet leuk is is het niet leuk.. Maar ik vind gewone echo al fantastisch dus dit lijkt me ook erg leuk.. En ben bang dat ik toch spijt krijg als we het niet zouden doen..
Deze is bij 22 weken en 6 dagen gemaakt.. Wij gaan 27 maart nog een keer zijn dan 30 weken en 1 dag zwanger.. Ik vondt het echt helemaal geweldig je ziet zoveel al.. En men zij ook dat je met 20/21/22/23 nog niet veel zou zien maar de eerste was met op 1 dag na 21 weken en je zag ook al alles goed Ik kan met trots zeggen dat het een mini versie van mijn man is
Ik zou het zeker doen! Ik twijfelde ook maar ben zo blij dat we het gedaan hebben. Echo was met precies 27 weken.
Wij hebben een afspraak staat voor 12 april, kan zelf niet wachten!! Ik moet er wel bij zeggen dat hij helemaal vergoed word door onze verzekering, als dit niet het geval was hadden we het niet gedaan. Teveel geld voor ons om in een keer uit te geven. Maar we krijgen het allemaal terug.
Wij hebben met 13 weken in Umcg een stukje 3D gezien en 18 maart 20 weken echo (Guo) ook in Umcg dus dan zien we weer een stukje 3D, maar eigenlijk vind ik het een beetje eng en zou er zelf niet voor kiezen om hem te doen. Maar goed ik krijg elke 14 dagen een echo(tweeling) dus dat is ook weer heel anders dan normaal.
Echo met 25 weken. Mijn placenta ligt wel aan de kant van mijn rug, dus we hadden mooi beeld. De foto's zijn in het echt scherper dan de ingescande die je nu ziet. Ik vind het wel waardevol hoor, ook voor je kindje later. Is toch geweldig als je jezelf kan zien in de buik van je moeder !