Hallo Ik moet ff mijn verhaal kwijt. 2 jaar geleden heb ik mijn eerste miskraam gehad met in week 6 (wist toen niet dat ik zwanger was,was ook er ook niet mee bezig). Nu sinds november 2014 zijn mijn vriend en ik aan het klussen gegaan! 24 februari miskraam met 5 week en 4 dagen gehad! 15 mei zwangerschapstest gedaan en Hoera positief! Vanmorgen helaas zeer ernstig bloedverlies en nu bij 4 weken en 3 dagen! Ik ben 37 en mijn biologische klok tikt aardig Door! Gynaecoloog vond 1,5 maand geleden er alles goed uitzien...maar helaas eindigen mijn zwangerschappen zeer vroegtijdig!
Hennie36 wat afschuwelijk weer! Ook bij mij liepen alle miskramen fout tussen de 5 en 6 weken, zonder oorzaak. Deze ronde gaan we het proberen met predni, fraxiparine en ultrogestan. Sterkte ermee!
Vragen om alle bloedonderzoeken inderdaad en wellicht is je gyn ook bereid een hysteroscopie te doen. Vragen om Utrogestan, of je dat mag proberen. Als ze je in NL laten doormodderen en niet willen helpen zou ik overstappen naar het UZ Gent.