hoi allemaal even doorgeven dat ik vandaag voor het laatst online ben morgen heb ik er geen tijd meer voor moet dan alles regelen en nalopen voor vrijdag dan is het zover jammer dat ze slecht weer voorspeld hebben dus meiden ik ben pas weer online 24 oktober heel misschien 18/19 oktober dan zijn we 1 dag thuis om naar het zh te gaan misschien dat ik dan even snel kom laten weten hoe de intake is geweest iedereen veel succes met zwanger worden! groetjes
Hee Caruli, Een hele fijne trouwdag en natuurlijk huwelijksreis! Ik feliciteer je nog niet (dat schijnt ongeluk te brengen, dus dat doen we niet!). We zien je over een paar weken wel weer toch? Groetjes!
Ik wens jou een geweldige dag en geniet van alle dingen! Zelf ben ik 2 juni jl getrouwd en heb ook echt supergenoten! Kijk dus vooral niet op de klok maar geniet van alles wat er komen gaat! Veel geluk samen! Liefs Franca
hoi caruli, Wil je een hele fijne trouwdag wensen en hoop voor jullie dat het droog is. geniet van de dag en alles wat er gebeurt die dag voor je het weet is het weer voorbij! ook veel succes in het ziekenhuis met de intake. liefs