Ik had gister een posi ovutest in de ochtend en vroeg in de middag eipijn en daarna een negatieve ovutest in de middag. Sinds vanochtend heb ik weer heftige ovupijn. Heb ik mijn ei nu al gehad na gister of springt ie juist vandaag? Wie helpt mij?
Ja, er kunnen zeker 2 eitjes kort na elkaar springen! Ikzelf voelde in de maand dat ik zwanger was ook de dag na ei een langdurige eizeurpijn, waardoor ik ging twijfelen, maar door tempen wist ik dat het eitje al gesprongen was.. misschien was het dan wel de bevruchting bij mij hopelijk ook bij jou
Ja, de innestelling heb ik 2x gevoeld 1e keer: een heftige steek in mijn baarmoeder waardoor ik even niet kon bewegen (5 dagen na ei was dit) helaas een miskraam. 2e keer: vanaf 4 dagen na ei enkele dagen (3) flinke ongizeurpijn en een innestellingsdip in mijn temperatuurkaartje
Ik ook een keer met mijn dochter, maar dat was de enige keer. Maar over de bevruchting, die kan je toch niet voelen, wat denk jij?
Ik had op vrijdag ook eipijn en dacht ook dat ik mijn eisprong die dag zou hebben. Maar als ik naar mijn temp kaartje kijk, is het logischer als hij gisteren pas is gesprongen. Ik kan het natuurlijk nog niet met zekerheid zeggen, pas als mijn temp zo hoog blijft, of nog hoger wordt. Maar de vorige keken dat ik getempt heb was mijn eisprong op dag 16. En laat het nou net gisteren ook dag 16 zijn geweest. Vreemd dus, 1 dag voor de eisprong eipijn, maar op de dag zelf niet.
Ik weet niet, maar wel vreemd is de 2x dat ik zwanger raakte op de dag na ei ik alleen deze eipijn na ei heb gevoeld, de andere cyclussen nooit Ik had ook steeds iedere maand de klachtjes opgeschreven.
Jeetje, Misschien ben je een van de weinigen die zijn bevruchting voelt, hopelijk mag ik er ook bij. Haha!