Oke hier tips van de prof: Aan een kapsel dat al mooi gekleurd en geknipt is hoef je niet veel meer te doen. Heb je krul of slag in je haar doet een stijltang al wonderen in 2 minuten. MAKE-UP: Beetje foundation en poeder Mascara Lipgloss Rouge!!!!!! 4 minuten. scheelt een hoop!!!
maar blijft jouw foundation en mascara enzo echt mooi als je er een nacht mee slaapt? Als ik heeeel lui ben (of dronken , maar dat gebeurt nu natuurlijk niet meer) dan laat ik mijn make-up ook wel eens een nacht zitten, maar dan ziet het er 's morgens echt niet uit. Mijn mascara zit overal ipv op mijn wimpers, mijn eyeliner is ook overal uitgesmeerd, om over de foundation nog maar niet te spreken....
Goeie tips al, bedankt! Wimpers verven is echt een supergoed idee. Dat is echt iets voor mij, scheelt toch 's ochtends weer werk en zie je er al gelijk iets wakkerder uit. En zo'n roll on foundation klinkt ook goed. Mijn haar is op zich heel goed geknipt (ga er speciaal voor naar Toni & Guy!) maar als ik er niks mee doe zie je daar eigenlijk niks van. Het is heel dik en weerbarstig en zit dus alle kanten op. Maar ik ga toch maar eens wat experimenteren met een klem enzo (hoewel dat meestal toch niet blijft zitten, is het te dik voor). Want hoe het nu zit, daar word ik echt niet vrolijk van... Vind het heel leuk om jullie tips en favoriete merken te lezen! (10 minuten eerder opstaan heb ik ook als tip voorbij zien komen, maar idd, elke minuut die ik 's ochtends langer in bed kan blijven liggen is voor mij heilig dus dat is eigenlijk geen optie...!)
mijn zus heeft enorm lang haar en die neem altijd een basis kapsel en gebruikt goed elastieken ervoor. en ook voor make-up ik gebruik altijd een goede basis make-up die gelijk goed dekt. verzorgt je huid ook lekker goed dan heb je er ook weinig werk aan.
ooo voor je haar omdat het niet zo mee werkt heb je een serum voor.. kost wel wat maar dan zit het ook gelijk goed ( vooral met dit soort weer ) wimpers verfen is ook een goede tip dat deed ik ook altijd ( kan nu even niet van wegen het mijn oog ) ik hoef dat maar om de 5 weken te laten doen kost een 10,00 en ziet er goed uit.
ja die blijft echt goed zitten misschien een andere kopen? of misschien draai je te veel in de slaapals ik slaap dan blijf ik altijd precies op dezelfde plek liggen zonder te draaien
Ik denk dat ik inderdaad gewoon te onrustig slaap en ook behoorlijk in mijn ogen wrijf. Da's natuurlijk ook niet bevorderlijk voor het blijven zitten van de mascara .
ik wrijf echt de hele dag door me ogen ook met eyeliner en mascara op maar die van max factor is zo goed die krijg je er alleen met babyolie vanaf
Ik zou zeggen: gewoon elke dag doen!!! Naarmate je het vaker doet, krijg je er handigheid in en is het ook zo allemaal klaar!!!
Tuurlijk heb je dan iets meer tijd, als je eerder opstaat. Dus dat is zeker handig, alleen slaap je dan ook weer korter en van weinig slapen ga je er ook niet uitgeruster uitzien! Maar ik vroeg eigenlijk meer naar tips van wat jullie dan precies doen om heel snel toch een klein beetje make up op te hebben. Wat voor product gebruik je en welk merk?
Ik ben in 10 minuten klaar. gezicht wassen met reinigingsschuim haren nat maken, Niveau mousse er in en fohnen (kort haar) mascara (Max factor) oogschaduw (nude kleur dat net het rooie van m'n oogleden weg is) beetje kohlpotlood concealer van Yves Saint Laurent (echt de beste!) onder m'n ogen. Verder douche ik altijd 's avonds op m'n gemak. Pim