de beste wasmachine is??

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannehai, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames,

onze wasmachine is een beetje aan het stukgaan, hij blijft steeds op het eerste deel van het programma hangen, Niet echt handig als je de was aanzet en weg gaat, staat ie uren later nog steeds bij het begin! grrr

Dusss tijd om te kijken voor een andere,

Maar wat is nou een goede? we willen wel graag een goed aparaat, mar oow keer niet te duur, zo tussen de 300-700 euro mag het wel kosten.

hij moet wel een beetje stil zijn, ook wel zuinig, en graag ook korte programma's hebben, en dat de was er best droog uit komt, zou ook fijn zijn, want ik heb geen droger en het word hier dus of buiten of binnen opgehangen.

welke wasmachine hebben jullie? zijn jullie er te vreden over? en welke moeten we zowiso Niet nemen, en welke juist wel???

Alvast bedankt!!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik kan geen model noemen maar ik ken iemand die bij een grote witgoedzaak werkt en toch echt zegt dat Miele gewoon het beste is. wel wat duurder, maar gaat veel langer mee

3. ik heb een bosh 8 kilo en in te stellen op verschillende toeren..

ben er erg mee in mijn sas..

4. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een wasmachine en droger van nordland en ben er super blij mee ! Had ze hiervoor allebei van miele en heb in de eerste twee jaar, 13 x !!!!!!!! een monteur over de vloer gehad. Zal best pech geweest zijn maar was er toch doodziek van met zulke dure apparaten !

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey dames,

ja ik zat ook al op kieskeurig.nl te kijken en daar stond de zanussi ook best goed aangeschreven, en ook over dat de miele heel duur zijn maar niet altijd zo goed zijn...

maar ik d8 ik wil wel ff kijken bij de consumentenbond, maar daar moet jedus 58 euro per jaar betalen, en dit is nou eigenlijk het enigste wat ik wil weten, welke wasmachine het beste uit de test komt...

Iemand die al lid is van de consumentenbond en die voor mij even wilt kijken??

Groetjes!

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij hebben een miele en zijn er erg tevreden over

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    er is nog een topic hier van geopend moet je even zoeken daar staan heel veel types in en welk merk iedereen het beste vind:D

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

miele en bosch zouden de beste zijn.
    maar zijn ook 1 van de duursten.
    het voordeel aan deze machines is.dat er makkelijker onderdelen voor zijn wanneer er iets kapot is.lang(er) meegaan mede hierdoor. en langer garantie. ik geloof 2 of 3 jaar.
    maar ik heb een whirlpool en die doet het ook prima

Deel Deze Pagina