Ik doe hier nooit aan mee, zou me vreselijk schamen om zo door de winkel te rennen!! Maar hoop voor jouw dat je het wint natuurlijk
ik denk dat je meerdere paden al niet eens red hoor binnen 1 minuut. misschien wel 2/3 paden naasten elkaar maar niet 2 paden waarvan de ene in het begin in en de andere aan het einde. Waarvoor zou ik gaan... mmmzz - vaatwasblokjes,wasmiddel, wc papier, luchtverfrisser navul van ambi-pur (men wat is dat duur) - drank
schoonmaakmiddelen, luiers, vlees, toiletpapier etc etc etc pfff ik zou als een dolle stier kris kras door die winkel rennen zover dat kan binnen 1 min, volgens mij kan ik dan niet meer helder nadenken haha ik gooi gewoon onderweg naar die paden mn karretje vol! maare wat leuk ja dat je dat hebt gewonnen! vind ik een mooie prijs....maare zitten er geen regels aan? 1 ding van elk product e.d.?
Nee ik heb het (nog) niet gewonnen, maar ik kan het wel winnen, omdat ik dus die woordzoeker heb ingeleverd. Weinig kans zeg maar. Maar zat gewoon in mezelf na te denken waar ik dan heen zou rennen. En vroeg me af wat jullie zouden doen. En wat betreft regels: die weet ik niet.
hahaha ik lig hier helemaal in een deuk OT: ik zou graaien naar luiers, a-merk frisdrank, biefstukjes, drogisterij, etc. Mijn vriend zou 60 sec. bezig zijn met een toren van bierkratten te bouwen in zijn karretje
Ik wil best een minuutje voor schut staan hoor, geef er niks om. Als je soms op tv kijk welke bedragen en geshopt zijn naar dat ene minuutje. Mwah, wil ik me wel voor schut voor zetten hoor........ Loopt in de honderden euro's soms..... Oja route plannen, goed idee dames! Ik zie me al helemaal zitten met zo een ouderwetse "landkaart" met van die rode kruizen, haha. Oh lijkt me lekker zeg, vooral DOUGLAS shoppen.
maar dan heb je wel regels dat je bijv. van elk product maar 1 mag pakken ofzoiets..ik heb zelf bij een supermarkt gewerkt dus vandaar dat ik dat toevallig weet
had 3 jaar geleden ook 1 minuut gewonnen bij jumbo.We waren met een groepje van 12 man ofzo.elke week was er een winnaar.omstebuurt vlogen we door de winkel wat ik toen had meegenomen, verzorgingsproducten en wasmiddellen. en was de enige deelnemer die in de krant kwam.
nog een paar tips toen ik wist dat ik gewonnen had, ging ik wel van te voren kijken welke pad die producten lagen. Het beste is om 1 pad te kiezen en daar je minuut aan uit te besteden anders ben je veel tijd kwijt. En trek wel platte schoenen aan, geen pumps dus hahah
ik denk dat ik in het pad van de douchespullen, deo, make-up zou blijven.. 1,, je hebt er veel duur spul tussen staan, dus lekker de kar vol gooien.. en 2.. je hebt altijd een lekker verjaardags cadeautje in huis... hoef je dat ook niet te kopen haha.. het liefst liep ik langs het vlees, babyspullen, wasmiddelen en drisdranken...
wat spannend L4ever!!!! zou leuk zijn als je dat zou winnen! ik zou met name de drank inslaan denk ik kaas is ook niet verkeerd. in ons geval zou ik ook voor de luiers gaan en de nutrilon oja en vooral heeeel veel pakken koffiebonen!
L4ever@ Meis wat spannend! ik hoop voor je dat je wind . Ik zou gaan voor: wasmiddel, koffie wasverzachter, vlees melkproducten.
Eerst langs de verzorging ( dus shampoos e.d. ) dan luiers, babyvoeding, vlees, schoonmaakmiddelen en wasmiddelen Op route hé
Ik geloof luiers etc etc in dit geval niet helemaal gepast zijn Maar ik zou geloof ik voor de wasmiddelen , drogistrijartikelen , en allerlei lang houbare spul gaan !! Succes iig !!!!!! Liefs Edith Mama van mees*