Hallo, We willen graag 1 doopnaam en het liefst een vernoeming naar onze ouders...maar dit is nog erg moeilijk.. Hebben jullie misschien een idee? Voor een jongetje uit....Wichert en Geert (Gerardus) Voor een meisje uit... Maria Jacoba en Elly Bedankt voor de tips! Groetjes
ik moest ook gelijk aan marielle denken jaqueline is misschien ook een optie voor een jongen: wilbert wilmer gerwyn gerwin
Maria Jacoba & Elly: Mariëlla Elma Aly Amy Marèl Marnel Maly/ Mali Lya/ Lia Wichert & Geert (Gerardus) Tygo/ Tigo/ Ticho/ Tycho Tjeerd Gert Thijs Gerrit
Voor een meisje dacht ik ook meteen aan Mariëlle. Wat nog meer kan: Marèl Ellemiek(e) Jacqueline Voor een jongen: Wieger Tygo Gert Gerard Winand
zo ken ik weer een elsemieke (van een jaar of 6/7 oud) super leuk meisje dus dat maakt de naam ook gelijk leuk
Voor een jongetje uit....Wichert en Geert (Gerardus) Gert Wicher Voor een meisje uit... Maria Jacoba en Elly Elsemarie Elsa Mariel Ellemijn Maja
Hallo bedankt voor jullie tips. Ik ga ze even op een rijtje zetten en ik laat het jullie weten als we het besloten hebben! Groetjes!
Ik zal de voornamen erbij geven, en de leukste namen in een rijtje gezet. Welke vinden jullie het leukst? Ga het zo aan mn mannetje laten zien! Groetjes Meisje: Maria Jacoba en Elly Evi Marielle Evi Elma Evi Ellemiek Evi Elsemarie Evi Lynn Jongen: Wichert en Geert (Gerardus) Job Wiebe Job Gerwin Job Gerard Job Winand
ik vind voor een meisje Evi Marielle en Evi Lynn heel leuk.. (Hou niet zo van E.E. Achternaam) voor een jongen Job Winand
Evi Marielle en Evi Lynn hoewel je dat misschien wel vaak hoort al bij elkaar zelfs ook? voor een jonge job winand ik vind gerwin ook erg mooi, maar met job lijkt dat wat minder te lopen..
http://www.pampers.nl/nl_NL/babynamemixer.php Op de site van Pampers is een voornamen mixer. Misschien komt daar wat leuks uit.