Malte voor een jongen. Ik vind hem zelf erg leuk maar we kregen een meisje. wie weet de volgende keer!
Als ik eerlijk moet zijn doet het me aan bier denken (malt) maar ik vind het geen mooie naam, maar ook niet lelijk. En ik vind het ook een beetje onzijdig. Zo van: is het een meisje of een jonger, als je het kind er niet bij ziet. Ieder zijn smaak denk ik.
En ik moest aan whisky denken! (hmmm, het zal wel aan die alcoholloze maanden liggen! ) Ik sta er ook neutraal tegenover.
ik moest ook gelijk aan malt bier denken. Daar zal het kind later op school ook mee geplaagd/gepest gaan worden denk ik. En de naam op zich vindt ik ook niet mooi sorry maar het is mijn mening model
Ik ken de naam wel, voor een jongen inderdaad. Het komt wel vaker voor in landen als Duitsland. De Malte die ik ken, komt ook uit Duitsland.
ja, de naam is echt een duitse naam, niet lelijk, helemaal niet.volgens mij is een afkorting van helmold.ik vind de naam helemaal niet lelijk.
Ik vind het wel leuk, ik vind het ook goed bij Liva passen. Als je dochter Liva heet, dan noem je je zoon niet Gerard ofzo, past echt niet ik associeer gelukkig niet zo snel met andere dingen, zo is er over iedere naam bijna wel iets te zeggen, en dat zie ik dus in bijna ieder topic terug
Erg apart, vind het wel mooi staan bij Liva, ook lekker apart en erg mooi! Gewoon doen als je het mooi vind hoor!