Hallo allemaal, Zit een beetje in dubio. Heb de 10de november een ovulatietest gedaan die was mijn inziens redelijk positief. De 11 november heb ik weer een ovulatietest gedaan, het controle streepje was duidelijker zichtbaar dan het teststreepje. Maar het test streepje was ook nog duidelijk zichtbaar. Vanmorgen een test gedaan en deze was duidelijk negatief. Ook heb ik gister ochten wat last gehad van steken in mijn lies. (aan de rechterkant) Heb ik dan nu mijn eisprong gehad? Voel me hier toch wel nu een beetje vreemd over. Terwijl ik nu ook nog wat last heb van kleine krampjes in mijn onderbuik. Wat zou dit kunnen zijn? Graag jullie mening hierover. Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes, Reske
Als je 11 nov een pos test hebt gehad, zou je vandaag je eisprong hebben. Je ei komt namelijk 24-36 uur na je posi test. Het kan dus zelfs nog 1,5 dag duren na je posi test voordat je ei komt. Zelf heb ik precies hetzelfde als jij. De 10e voor mijn gevoel een positieve en gister een NOG duidelijkere posi test. Vandaag heb ik wel wat last van zeurende buikpijn...tenminste niet echt pijn, meer aanwezigheid zeg maar. Heb je gister wel geklust? Anders vanavond voor de zekerheid ! Suc6
Nou fijn te weten dat ik hierin niet de enige ben. Hebben gister middag nog geklust, dus tja dan maar hopen dat ut goed zit. En vanmorgen toen ik in bed lag had ik ook wat last van zeurende, aanwezige buikpijn. (meer z'n vreemd gevoel)Maar niet heftig. En dat allemaal in mijn rechter lies. Nou ben eens benieuwd.. Jij ook nog suc6
Nou fijn te weten dat ik hierin niet de enige ben. Hebben gister middag nog geklust, dus tja dan maar hopen dat ut goed zit. En vanmorgen toen ik in bed lag had ik ook wat last van zeurende, aanwezige buikpijn. (meer z'n vreemd gevoel)Maar niet heftig. En dat allemaal in mijn rechter lies. Nou ben eens benieuwd.. Jij ook nog suc6! xx Reske _________________