1 nachtje weg met een peuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Music Mama, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hallo allemaal,

Wij zouden graag een nachtje weg willen.. maar dan kom je al gauw in een hotel terecht.. het lastige is dat wij dan in dezelfde kamer als onze dochter moeten liggen en we weten nu bij voorbaat al dat ze dan absoluut niet gaat slapen.. ik ben eens gaan zoeken naar familiekamers waar een tussendeur in zit (zodat onze dochter apart in een kamer kan liggen) maar das nog best lastig! Kent iemand een hotel waar ze zulke kamers hebben? Of weten jullie een andere oplossing?

2. Alisha

Alisha Lid

1 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn eens bij hotel wapen van Marion in oostvoorne geweest, daar hebben ze ook dat soort kamers. we waren toen met z'n 2tjes dus niet zo'n kamer gehad, maar de receptioniste vertelde dat ze ook gezinskamers hebben met even tussendeur. hotel zelf is leuk, in het restaurant ook een kinderspeelhoek en buiten ook leuke speeltoestellen!

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    dank voor je reactie!

Alleen als ik google op 'hotel wapen van Marion in oostvoorne' en ik klik op hun site staat er nergens dat ze dit aanbieden... jammer!

Zijn er meer mensen die zo'n hotel weten?

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Vaak hebben hotels wel ensuite kamers, ook als het niet op de website vermeld staat.

Wij waren laatst in een hotel in R otterdam, waar het dus ook niet op de site staat, maar waar we zagen dat de kamers wel met elkaar verbonden waren.

Verder is er nog een hotel (maar ik kan niet meer op de naam komen:)) ergens op de Veluwe, waar ze soort van een afscheiding hadden gecreëerd met een halve muur en daar nog een bed geplaatst hadden.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vaak hebben bed en breakfast mss wel zoiets
    Wij hebben dat in Duitsland gehad
    We hadden een slaapkamer een klein kamertje en badkamer... Ideaal

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hotel de Zeeuwse kust. Daar hebben alle kamers een aparte slaapkamer voor de kinderen!

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Van Der Valk heeft meerdere hotels met familiekamers. Erg geschikt hoor. Maar als wij een weekend weg gaan, gaat onze dochter gewoon wat later slapen en wij wat eerder. En we gaan al jaren zeer geregeld naar hotels met z'n drieën.

Deel Deze Pagina