Pijn bij plassen, geen blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noelle85, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Ik vroeg mij af of er dames zijn die dit herkennen: een paar weken terug heb ik een blaasontsteking gehad, en daar een kuur voor gehad van zeven dagen. Na de kuur had ik eigenlijk nog steeds dezelfde symptomen (heel veel plassen, pijn bij het plassen, kleine beetjes) en heb ik opnieuw mijn urine laten testen. Deze blijkt nu na twee keer testen, een keer op kweek, gewoon schoon te zijn. Toch blijf ik klachten houden. Nu ben ik net gebeld door de assistente van de huisarts, dat de huisarts mij toch graag op spreekuur wilt zien. Ik krijg er eigenlijk een beetje de zenuwen van, omdat ze gelijk voor vanmiddag een afspraak wilde. Alleen zit ik vanmiddag al bij de verloskundige rond dat tijdstip, dus dat gaat niet lukken en nu moet ik donderdag komen. Zal het dan toch gewoon door de zwangerschap komen dat ik die klachten blijf houden (heb een behoorlijke buik ondertussen)? Want ik kan ondertussen niet meer lang de deur uit, want ik blijf naar de wc gaan :(

Graag jullie ervaringen van blaasontstekingen tijdens de zwangerschap en of dit zo blijft :)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Die pijn en beetjes plassen kunnen verschillende oorzaken hebben. Na een kuur kun je een schimmelinfectie krijgen (veel voorkomende bijwerking ) dus daar kan evt pijn vandaan komen.
    Je zou je vk even kunnen laten kijken, die herkent dat ook wel.

Ook je klachten kun je alvast bespreken.
    Je baby drukt wat meer op de blaas waardoor je mss last van je blaas hebt. Er zijn veel mogelijkheden. Hopelijk is t een simpele op te lossen klacht !

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mijn urine is ook meermalen gecheckt tijdens mijn zwangerschap, omdat ik ook dacht dat ik blaasontsteking had. Maar bleek geen enkele keer het geval te zijn. Bij mij was het vooral een zeurderig gevoel bij het plassen en wat pijn in de buik. Niet dat ik extreem vaak moest plassen (ja wel vaker dan niet-zwanger, maar dat hoort er gewoon bij).

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    HE

ik heb chronische blaasontsteking . En al meerdere malen nierbekken en abces gehad in mijn nier. Ik heb sinds ik zwanger ben iedere dag gevoel van blaasontsteking maar niks te vinden in urine. Ik dank dat het komt dat je baarmoeder drukt tegen je blaas en urine buis.

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ook mijn urine is meerdere malen getest en op kweek gezet was ook niets te vinden van blaasontsteking kwam bij mij ook gewoon door zwangerschap en de kleine op e blaas drukt erg vervelend maar hoort er bij nu op eind zelfs snachts last van

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik herken het heel erg van mijn schimmelinfectie 3 weken terug.
    Dus zou daar even naar laten kijken, ik had geen viezere afscheiding ofzo..

Deel Deze Pagina