Heerlijk om samen thuis te zijn. Zo te zien ga je hem zelf nog sondevoeding moeten geven thuis? Fijn dat het thuis kan hoor
PH1, wat heerlijk dat je thuis kunt blijven. Ik wilde wel blijven maar had liever wat minder gedaan maar financieel komt het toch beter uit als ik 24 uur blijf werken. Voor nu is het prima. Hoeveel ga jij werken Dangerblonde? Chantalvl, wat fijn dat Bram thuis is. Lekker genieten samen!!
Ik werkte nu 32 uur en dat wil ik financieel proberen te blijven doen. Voor 24 uur per week heb ik opvang als t goed is van partner, oma en schoonzusje, die laatste dag wil ik thuis werken. Maar moet nog even met mijn werkgever in gesprek wat daar de mogelijkheden in zijn.. ik zou ook 24 uur kunnen gaan werken, maar financieel scheelt dat zoveel geld, dat willen we eigenlijk niet. We hebben nu geen geldzorgen en kunnen eigenlijk wel doen wat we willen (binnen grenzen natuurlijk) en dan ook nog sparen. Dat wil ik graag zo houden. Nog even over nadenken..
Wat mooi dat Bram thuis is en wat snel!!! Hier heb ik een interessante dag achter de rug. Ze gingen de babe draaien.. Ik werd aan de CTG gelegd en er werd een infuus geprikt.. Ik word altijd een beetje gestressed wat het prikken en ik merkte dat de kleine daar best heftig op reageerde.. .Het was een hele volksverhuizing daarbinnen en de ctg werd zowat verschoven! Zag mijn buik aan twee kanten flink omhoog komen. Ik grapte tegen de verpleegkundige dat ze zomaar eens gedraaid zou kunnen zijn. Daarna konden we even haar hartje niet vinden en we hadden bedacht dat ze in ieder geval iets anders lag. Komt de versiekundige en checkt nog even met de echo en ja hoor..... zowaar gedraaid... . Nu hopen dat ze zo gaat indalen!
@chantalvl Wat fijn dat jullie thuis zijn! Hopelijk kan het genieten nu beginnen! @Ilse84 Dat is idd een interessante dag zeg, poeh! Maar ze is dus helemaal uit zichzelf gedraaid? Wat goed! Ik duim dat ze zo blijft liggen. Ik heb zonet weer controle gehad, alles was goed. Over 2 weken weer een afspraak, ben benieuwd of ik die haal!
Ik ben vanmorgen ook extra op controle geweest, ik voelde de baby veel minder bewegen. Gelukkig was alles goed! Nu echt ontspannen en kan genieten van mijn verlof. Donderdag alweer een week verder dan bij mijn eerste dochter!
Goedemorgen dames! Vanochtend is onze dochter Zoë geboren via een stuitbevalling. Gisteravond braken rond 19.15u de vliezen. De ontsluiting ging rap. Ik heb wel een tijd weeen moeten opvangen, maar nu 31 minuten persen en een knip was ze er dan!
Hier nog minder duidelijkheid helaas. Vandaag weer een andere vk van de praktijk die ik nog maar 1x eerder had gezien. Ze volgt het advies van de echoscopiste niet op om maximaal tot 40 weken door te lopen.. ze was ook geen voorstander van inleiden. 41 weken moest ook prima kunnen volgens haar. Terwijl de andere twee vks tot nu toe hebben gezegd we laten je met jouw klachten niet langer doorlopen dan 40 weken! Ben een beetje gefrustreerd nu er over dus. Heb met moeite bij haar voor elkaar gekregen dat ze volgende week een inwendig onderzoek wil doen, en als de voorweeen die er nu zijn dan 1-2 cm hebben veroorzaakt wil ze later in de week wel proberen te strippen.