@Katin87 Ohh wat leuk zeg! Gefeliciteerd met Zoë! Mooie naam! Veel geluk gewenst! @DangerBlonde Wat mega irritant dat je verschillende vk’s met v verschillende opvattingen voor je neus krijgt. Snap goed dat je gefrustreerd bent, zou ik ook zijn. Ik duim voor je dat het gewoon vanzelf op gang komt voor de 40 weken! Succes!! @billy112 Fijn dat je gerustgesteld bent en nu echt kunt gaan genieten van je verlof. Enjoy!
Goed! Buikje is van P97 naar P70 gegaan en ze ligt met haar hoofd naar beneden. Nog niet ingedaald, maar voor nu is alles positief en ik hoef niet weer te komen! Maandag weer een afspraak bij de vk
@Katin87 hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten? Viel de bevalling mee of tegen? Ben wel even nieuwsgierig of het al rommelde of “ineens” de vliezen braken...
De bevalling is me erg meegevallen! De ontsluiting ging heel rap, heb wel een tijd persweeën moeten wegpuffen, vanwege de stuitbevalling. Ook heb ik een knip gekregen. De dag dat de vliezen braken was de kleine erg beweeglijk in mijn buik. Maar ik heb het verder niet aan voelen komen..
Ja hoor alles is goed gegaan. Maar wel even wennen hoor. Elke 3u voeden met de borst, dan het restant klaar maken om via de sonde toe te dienen en dan nog kolven. Al met al ben ik steeds een uur verder, wat betekend dat 2u daarna de wekker weer gaat. Gelukkig zijn al die handelingen die een blijvend iets, het lijkt me heerlijk om na het voeden meteen te kunnen gaan slapen Hahah.
Haha dat is ook waar. Bram zal steeds meer energie krijgen om zelf te drinken. En jij dan iets meer slaaptijd
Dat zijn heavy nachten he als je elke 2-3 uur moet opstaan! Wel fijn dat hij steeds beter drinkt, hopelijk kan hij snel van de sonde af!
Katin87, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! De 2e baby is gewoon geboren. Wauw wie zou de volgende zijn? Ik ben sinds vandaag met verlof.. lekker maar ik moet ook wennen! Ik vind het een hele gekke gedachten om zolang niet te hoeven werken. Maar ook fijn dat niks hoeft en alles mag !
@Aanne88 Geniet van je verlof! Hier de tweede week ingegaan en I love it! Hoop dat ons meisje me nog even wat van deze me-time gunt. Heerlijk echt. Hier ook nog alles rustig! Kleine is wel lekker druk, maar volgens mij nog geen tekenen dat ze er op korte termijn uit wil. Zo benieuwd hoe en wanneer het gaat beginnen, mega spannend...
Hier ook lekker aan het genieten van mijn verlof. Dat heerlijke weertje erbij maakt het nog beter. Gelukkig nog steeds weinig klachten