1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ BEVALLEN van Zoë Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ BEVALLEN van Bram 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 25 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Oktober: 23 oktober - Samila - controle gyn + plannen inleiding 24 oktober - MvB83 - controle vk Meisje (12) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Heb even een oude lijst gepakt en die aangepast, want de meest recente was niet goed gegaan omdat de quote-tags niet waren weggehaald. Hopelijk klopt ie zo!
Hier wordt niet standaard bij elke controle de ontsluiting gecontroleerd. Bij Fayèn werd er pas gecontroleerd toen de bevalling al begonnen was.
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ BEVALLEN van Zoë Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ BEVALLEN van Bram 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 25 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Oktober: 23 oktober - Samila - controle gyn 24 oktober - MvB83 - controle vk 27 oktober - Samila - inleiding Meisje (12) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Volgens mij kan het ook tijdens het rondlopen, maar bij mij was het op het toilet! Ben hem wel in 2 delen verloren.
Spannend dames het kan vast niet lang duren voor de volgende baby geboren wordt. Hier vandaag de suikertest. De uitslag krijgen we pas maandag. Ben heel erg benieuwd.. Ben er bijna klaar voor. Vandaag de grote boodschappen gedaan en de kast uitgeruimd met vrienlief en morgen de keuken nog even grondig! Dan mag hij komen van mij spannend he..
Spannend, hopelijk is je test goed! Lekker bezig met de nesteldrang haha! Hier ook al twee weken voorweeen zonder regelmaat. Heeft bij mij wel al voor 3/4 verweken en verstrijken gezorgd bij de controle van afgelopen maandag. Dus het doet wel iets, hopelijk bij jou ook! Hoop dat die laatste 1/4 nu ondertussen ook verdwenen is en dat het volgende week allemaal gaat doorzetten. Ben het ook wel moe nu.
Hi, ik heb mezelf er even bij gezet. Hoop dat dat goed is. In dit topic nog niet actief geweest, maar wel in het andere topic. Ben 2 november uitgerekend van een meisje. Wat een hoop meisjes deze maand! Valt inderdaad mee hoeveel er al geboren zijn. Benieuwd wie de volgende is ----- 1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ BEVALLEN van Zoë Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (4) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ Baboon - 30 jaar - 1e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ BEVALLEN van Bram 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 26 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Oktober: 23 oktober - Samila - controle gyn 24 oktober - MvB83 - controle vk 27 oktober - Samila - inleiding Meisje (13) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Even een andere vraag. Gaan jullie borstvoeding geven? Bij mijn dochter ging dit eigenlijk heel goed. Had toen een kolf gehuurd, helaas wordt dit niet meer vergoed en kost dit €75 per maand!!! Bizar. Ik wil nu een medela swing aanschaffen, iemand ervaringen met deze kolf?
Kan je m niet huren voor een week of twee, totdat je weet of alles weer goed op gang komt? Ik weet dat er op marktplaats ook veel worden aangeboden, maar weet niet of je dat wilt. Kennis van me had een nieuwe gekocht (weet niet of dat de swing was, zo’n elektrische van medela) maar die heeft m nog geen week gebruikt en toen kwam ze er achter dat t niet lukte. Dus die verkocht m weer. Ik ga zelf voor de flesvoeding, maar ik heb geen andere keuze meer ivm een borstverkleining bijna 10 jaar geleden. Vind t ook niet erg
Om Bordtvoeding op gang te brengennkan je het beste de symphonie Medela huren. Daarna kan je over op eigen kolf als je het doet om te onderhouden/voorrraad aanleggen Ik heb vorige keer de medela freestyle online gekocht en was daar erg tevreden over. Ik wilde graag dubbelzijdig kunnen kolven omdat ik het al veel tijd vond kosten allemaal. Heb eerste weken iedere voeding 10-15 min moeten navolgen om productie op te krikken en daarna blijven doen om productie te behouden en een voorrraad melk aan te Leffe. Heb toen online hem uiteindelijk nieuw gekocht voor een leuke prijs bij Een borstvoedingswinkel op de Veluwe ofzo. Heb uiteindelijk 9 mnd borstvoeding gegeven dus was er op Mn werk ook heel blij mee. Dagelijks meegesjouwd en niet kapot. Ben er heel tevredennover Hij were netjes geleverd met een gratis Medela tas en ook koelelementen en een koeltasje. Heb het daarna ook nog hij de verzekering ingediend en kreeg nog een deel terug dacht ik. Freestyle maakt wel wat geluid maar dat vond ik zelf niet vervelend denk dat de meeste elektrische kolven dag wel doen.
Ja dat adviseerde de lactatiekundige toen ook bij een borstvoedingsindo avond. Eerst starten en zien of borstvoeding lukt od niet. Groot deel stopt al naar een paar dagen dan heb je een kolf jiet nodig, ander deel heeft voldoende productie dat kolven niet nodig is, ander deel wil wel een eigen kolf. Denk wel dat als je ervarinf hebt met borstvoeding je weet wat het inhoudt (en dat het ook echt meer werk is in het begin) de kans van slagen ook veel groter is.
Ik heb de vorige keer de kolf van de kraamzorg geleend en later zelf gekocht. Dat ding werkte als een tierelier. Binnen 15 minuten beide borsten leeg. Was een onbekend merk, dubbelzijdig. Toen ik 2 weken na de geboorte in het ziekenhuis lag heb ik daar de Medela gebruikt. Wat een rotding. Half uur kolven en nog zaten mijn borsten bomvol. Heb mijn man toen mijn eigen kolf mee laten nemen. Door antibiotica liep mijn productie terug en na 3 weken ben ik gestopt. Kolf geprobeerd te verkopen, maar uiteindelijk weg gegeven aan een kraamverzorgster die hem ging lenen aan mensen met minder budget. Dit keer ga ik meteen flesvoeding geven.
Thanks girls, Vannacht ruim een uur regelmatig weeen met korte tussen pauzes. Waren Nog niet mega pijnlijk maar duidelijk weeen. Toch het ziekenhuis gebeld en mocht komen of het nog aan kijken. Omdat ze nog niet mega pijn deden toch gaan douchen en proberen te slapen. dat lukte en weeen trokken weg. Vandaag rommelt het de hele dag maar geen regelmaat. Zo begon het bij bevalling dochter ook. Komt nu wel dichtbij. Straks familie feestje en ga toch even kijken, is hier 5 min vandaan. Morgenochtend wil ik sowieso laten nakijken of ik ontsluiting heb. Ben benieuwd vannacht...
Poeh spannend! Zo frustrerend he als het dan weer niet doorzet. Toi toi morgen! Hopelijk zet het snel door voor je!
Ik heb bij Selena een handkolf van Avent gebruikt. Deze heb ik van de vrouw van mijn vader gekregen. Nu besloten om een electrische aan te schaffen om het makkelijker te maken en ben na lang wikken en wegen voor die van Difrax gegaan! Ben benieuwd hoe die gaat bevallen!