@Aanne88 maandag weer als het niet heeft doorgezet.. tot wanneer mag je blijven lopen Zonder inleiden? @MvB83 echt wel spannend haha ik hoop ook dat t snel doorzet!
Hopelijk zet het dit weekend toch bij je door en anders gaan ze nog eens strippen? Dinsdag wordt er hoogstwaarschijnlijk een data geprikt voor het inleiden. Mijn yoga docent geeft massages om de weeen op te wekken en dat heb ik dinsdag. Zit alleen te denken of ik aan haar za vragen of het niet maandag al kan want dan hoef ik dinsdag mss wel niet naar gyn . Ben ook heel erg benieuwd of zoiets helpt. Heb zelf zoiets: baat het niet dan schaadt het niet.
Ben ook op controle geweest, helaas nog niet zoveel beweging. Paar centimeter ontsluiting en wat verweekte baarmoeder maar niet “dat hij er elk moment gaat uitvallen. Woensdag terug
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ BEVALLEN van Zoë Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (4) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ Baboon - 30 jaar - 1e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ BEVALLEN van Bram 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ BEVALLEN van Lotte PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ BEVALLEN van Julène 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 26 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Oktober: 27 oktober - Billy112 - controle gyn 31 oktober - MvB83 - controle vk Meisje (13) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Ik ben vandaag om kwart voor 2 bevallen van een dochtertje. Bevalling is heel snel gegaan. Om 10 uur zijn mijn vliezen door de gyn gebroken. Half 11 aan de weeenopwekkers. De weeën begonnen om half 1 goed op gang te komen. Ik ben praktisch direct in een weeenstorm gekomen. Om kwart voor 2 is ze geboren. Pethedine had geen tijd om in te werken.
Hee samila ik vroeg me net af hoe je inleiding was verlopen vandaag, je bent gewoon al bevallen! Van harte gefeliciteerd met Julène! Ben je eindelijk van al die ellende af he, knap maar snel weer op dan wordt je weer lekker jezelf! Heftig hoor zo’n snelle bevalling.. Hoe gaat het nu met jou en je meisje?
Wauw Samila geweldig jullie meisje is er. Van harte gefeliciteerd. Hoe gaat het met jou? Geniet ervan!
Dank jullie wel! Op zich gaat het goed met ons. Kleine meid heeft wat problemen met haar temperatuur. En ik heb zware naweeën. Maar dat komt mede door de vleesbomen.
@Samila gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan! Nog eventjes en dan hebben we allemaal ons kleintje in de armen!
Pittig Samila. Kun je iets tegen de pijn krijgen en mogen jullie al uit het ziekenhuis? Of moet je nog even blijven?
Ik heb wel medicatie gekregen. Maar werkt niet. Dus de arts heeft lichte morfine voorgeschreven. Dus voor mij even kijken of ik wel vandaag naar huis kan. De kleine heeft wat probleempjes. Dus zij wordt verder onderzocht. Moeten we ook maar even kijken of ze naar huis kan vandaag.
Ik ben even wat minder actief (hier en op Facebook) merk dat ik een beetje onzeker en ongeduldig word van alle verhalen!
Gefeliciteerd @Samila ! Hopelijk zijn de kleine probleempjes snel opgelost en mogen jullie snel naar huis. @PH1 Dat begrijp ik wel. Ik heb een beetje hetzelfde, haha. Vooral wbt het ongeduldige. Succes met de laatste loodjes Gister weer controle gehad. Ze is inmiddels gelukkig goed ingedaald Geen bijzonderheden verder. Hier kijken ze nooit naar ontsluiting enzo, doen ook geen inwendig onderzoek (tenzij nodig neem ik aan). Ik heb dus geen idee of mijn baarmoedermond nog potdicht zit of niet. Controle bestaat alleen uit een kort vragenrondje (standaard: hoe voel je je, etc.), bloeddruk meten, hartje luisteren, voelen en buik opmeten. Ik heb niet gevraagd naar strippen oid. Wil daar zelf ook pas over nadenken als ik echt overtijd ga (richting die 42 weken). Ik ga er een beetje vanuit dat ze komt als ze er klaar voor is, en als ze daar wat langer de tijd voor nodig heeft, kunnen die paar dagen/weken er ook nog wel bij. Scheelt inderdaad wel dat ik geen ernstige klachten/kwaaltjes heb. Eerlijk is eerlijk: liever vandaag dan morgen bij wijze van, maar dat is vooral omdat ik zo ontzettend nieuwsgierig ben. Inmiddels 39+2, dus bijna bij de uitgerekende datum. Ik vind het nu vooral spannend dat ik niet weet wanneer ze gaat komen. Vind het best lastig om dingen te plannen en wil ook niet meer ver alleen met de auto. Nachten zijn erg wisselend. Vannacht toevallig goed geslapen. Dan overdag ook gelijk een stuk fitter. Heb gelukkig geen heel enge of rare dromen.