Beterschap! Hier ook alweer een paar dagen gezwollen neusslijmvliezen maar geen gesnotter of verkoudheid (raar he). Gebruik nu wel gewoon neusspray (niet die gewone maar de bisolnasal) anders krijg ik echt geen lucht. Wil Mn energie wel sparen voor de bevalling en niet om lucht te happen.
Hier ook rustig... Word wel steeds ongeduldiger hoor! Dit is mijn 'laatste' week, wordt een spannende! Ik wil echt niet zo graag over de 40 weken heen...
Dit had mijn verhaal kunnen zijn, haha... Hier exact hetzelfde. Morgen weer controle, tot nu toe heb ik geen idee hoe het ervoor staat en volgens mij doen ze ook niks als het nog niet nodig is. Ik heb ook weinig kwaaltjes. De eerste 2,5 week van m'n verlof vond ik heerlijk, maar nu het allemaal ietsjes zwaarder en spannender wordt, blijf ik ook liever in de buurt hoor! Dus het idee dat het zomaar nog 2,5 week kan duren vind ik niet zo fijn. We gaan het zien!
Hier ook alles nog rustig. Vannacht wel enorm veel krampen toen ik op mijn rug lag, maar toen ik op mijn zij ging liggen was dit over.
Grappig dat er nu zoveel vrouwen zijn die je eigenlijk niet kent maar iedereen zit in hetzelfde onzekere wacht schuitje. Donderdag 38weken, moet er niet aandenken dat ik nu Missxhien nog wel 4 weken moet wachten..../
Spannend dames! Hier ook redelijk rustig met wat licht gerommel. Over een uurtje opnieuw naar de vk op controle en dan poging 2 om te strippen. Hopelijk zet deze wel door.
Billy112, je hebt gelijk dat is idd grappig. Steeds denk ik zou er een baby geboren zijn..? DangerBlonde, spannend. Ik hoop het voor je. MvB83 ik heb hetzelfde. Lig nu heerlijk op de bank all you need is love terug te kijken!!
Ja hier verwacht ik ook niets. Ik ben lekker buiten met zoonlief die in de speeltuin speelt. Ik heb soms ook in een bepaalde houding s nachts wat harde buiken die verdwijnen als ik op Mn rechter zij draai (wat ik dan ook maar doe). Ik moet donderdag weer naar de gyn
Hoi meiden, Vanavond word ik mss nog gestript en anders woensdagavond ingeleid, spannend! Hoe gaat het met jullie?
Spannend zeg! Ik ben vandaag (op de bloeddruk na) weer helemaal goedgekeurd tijdens controle bij gynaecoloog. Al mijn bloedwaarden zijn gelukkig weer normaal en ik mag alles weer doen. De bloeddruk medicatie moet ik nog wel even blijven gebruiken. Ik ga donderdag dus weer lekker sporten.
@Aanne88 Spannend zeg!! Waarom word je eigenlijk al ingeleid terwijl je nog niet op de 39 weken zit? Is daar een reden voor? @chantalvl Fijn dat je bent goedgekeurd en alles weer mag doen! Veel plezier alvast met de eerste keer weer sporten! Hier alles nog goed, ben vanmorgen weer op controle geweest. Zelfde verhaal als vorige keer: baby al goed ingedaald en het is afwachten wanneer ze zin heeft om te komen. We hebben een korte echo gehad en het was fijn om weer even naar haar te kijken. <3 We hebben een afspraak gemaakt voor volgende week, dan zou ik op 40+3 zitten. Als we dat halen, gaat ze dan even kijken of ik al ontsluiting heb en of ze me kan strippen. Als de bevalling dan nog niet op gang komt, kunnen we inleiding overwegen. Dat heb ik zelf echter liever niet; als het met haar nog goed gaat en ik mezelf ook nog goed voel, laat ik de natuur liever zijn werk doen. De vk gaf ook aan dat dat helemaal goed is, er is nu nog geen reden om aan inleiden te denken. We laten haar nog even lekker zitten!
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ BEVALLEN van Zoë Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (4) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ Baboon - 30 jaar - 1e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ BEVALLEN van Bram 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ BEVALLEN van Lotte PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ BEVALLEN van Julène 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 26 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Oktober: 27 oktober - Billy112 - controle gyn November: 7 november - MvB83 - controle vk Meisje (13) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Chantalvl, wat ontzettend fijn zeg. Hoe gaat het verder met Bram? MvB83, dat is omdat we een groot kind krijgen en omdat ik suiker heb. Net bij Vk geweest maar ik zit nog pot dicht dus strippen was niet mogelijk. Hoe is het met de rest van de meiden?