O wat vind ik het toch lastig om hulp te vragen. Moest vanochtend 'onverwacht' met mijn dochter naar de huisarts daarna meteen door naar de apotheek en in totaal 2 uur onderweg geweest. Mijn moeder opgebeld om te vragen of zij nog wat kleine boodschapjes voor me wil halen en nu voel ik me schuldig!
Dillema Maandagochtend eerste echo. Mijn man belt net lichtelijk in paniek: heeft net nieuwe baan en er is afspraak met directeur en nieuwe klant gepland tijdens onze echo afspraak. Hij kan niet onder deze afspraak uit. Ik probeer de echo nu naar ander tijdstip te verplaatsen. Als dat niet lukt: zouden jullie dan alleen naar echo gaan?
Ik heb net gebeld of maandag alleen of donderdag. Ik ga nu maandag alleen. Komt wel goed, ik film het wel;/)
Ph1 niet schuldig voelen, mensen doen het graag voor je geniet daar maar even van Ilse84 dankjewel! Billy112 ik heb mijn echo ook moeten verzetten ivm Mn vriend niet kon, ik heb m toch verzet naar een tijdstip dat we beiden konden. Het is ook zijn moment en zijn eerste ervaring met wat er in je buik groeit, klinkt heel cru maar dat eerste moment krijg je niet meer terug. Ik zou je geduld dan nog even drie dagen op de proef stellen en samen gaan
Gefeliciteerd dangerblonde! Fijn nieuws! Hoe gaat het inmiddels met de misselijkheid? Lastig Billy. Ene kant zou ik ook niet kunnen wachten, andere kant is het wel iets van jullie samen.. moeilijke beslissing, maar doe waar je jezelf goed bij voelt! Ph1 is echt niks om je schuldig over te voelen, als ze het niet wilde if kon doen, had ze dat vast tegen je gezegd! Zijn vermoedelijk echt je hormonen
Willen jullie het geslacht weten trouwen? Wij wel, hebben het in de vorige zwangerschap ook gewoon verteld na de 20weken echo. Ik vermoed alleen dat ik deze keer niet ga wachten tot de 20 weken echo hoe gaan jullie dat doen?
Hoe gaat het met jou Ilse84? Beetje gerustgesteld? Maandag moest je weer terug toch? Vandaag staan er toch wel wat echo's op de planning zie ik, hopelijk hebben we vandaag nog meer goed nieuws! Fijn zonnig weekend gewenst iedereen!
Dangerblonde, Super dat de echo goed was! PH1, zeker niet schuldig voelen. Soms moet je gewoon hulp vragen en accepteren (al zeg ik dat makkelijk en kan het zelf ook niet.....) Billy, ik zou het van VL moeten verzetten aangezien hij er zeker weten bij zou willen zijn. Anders zou ik ook alleen gaan, no problem. Sweetpie, ik wil het zeker weten. Te nieuwsgierig en in de winkel vind ik veel leuke dingen toch net iets meer meisje of jongen. Mijn laatste 2 uur wachten zijn ingegaan *tik* *tak*
Ik ga liever alleen naar de echo's op dit moment. Maar dat is omdat ik slecht nieuws verwacht. Je kunt anders een extra echo boeken later als hij wel mee kan, dan kan hij ook kijken Wij doen met 14 weken geslachtsecho, als het zo ver mag komen, en dan vertellen we het ook gewoon
Billy, ik had eerst de afspraak staan op donderdagmiddag, maar dat keam mijn man niet goed uit. Ik heb hem toen verzet naar maandagavond. Mijn favoriete vk gaat bijna met zwangerschapsverlof, dus ik wilde graag de eerste afspraak bij haar. Gelukkig had ze maandagavond ook spreekuur. Anders zou ik donderdag alleen gaan, maar ben wel vlij dat ik het heb kunnen verzetten. Wij willen (nou ja, ik wil) het geslacht wel weten.
Wat fijn dangerblonde wat een goed nieuws!! En bedankt voor het aanpassen van de lijst. Ik zou ook samen met mijn man willen maar het ook moeilijk vinden om te verplaatsen...wij waren nu samen bij de eerste echo en dat voelde heel fijn. Wij willen met 15 weken een geslachtsbepaling. Ben gewoon veelste nieuwsgierig Ben benieuwd naar de andere echo's van vandaag!! Hoop weer allemaal goed nieuws
Mijn moeder heeft de boodschapjes gebracht en ze doet het inderdaad graag! Mijn hormonen waren gewoon weer even aan de wandel! Ga vanavond naar een kinderkledingbeurs in de buurt! Ben benieuwd of ik al wat kleins in unisex kan vinden Wij doen rond de 16 weken een geslachtsbepalende echo. Kost 35 euro en heb de vorige keer echt prachtige foto's gekregen!
Meiden fijn al die goede nieuwtjes. Hier sinds vandaag lichte krampjes en dat baart me wel zorgen. Maandag de echo. Fijn weekend allemaal!
Dat heb ik vorige week ook een dag of 2 gehad. En toch een mooie echo! Hopelijk stelt je dat een beetje gerust.
Dat is lief Sweetpie, dankje! Had het voor dat ik ongesteld werd ook, maar nu niet meer dus dacht hoort dit wel zo?
Hier gaat het wel goed! Lief dat je het vraagt. Ik ben echt opgelucht na de echo van gisteren, maar heb toch in mijn achterhoofd dat ik en eenmaal wat grotere kans heb op een miskraam.. Maar gisteren klopte het hartje zo mooi dat de kans echt vele malen groter is dat het gewoon goed gaat!
Ik had het gisteren ook enorm! Hele heftige menstruatiepijn.... Maar ja geen bloed... en nu weer nergens last van. Ik denk dat het er bij hoort!