Gefeliciteerd samila en beterschap! Hoop dat je je snel iets beter voelt. Gemiddeld nemen de klachten inderdaad af rond de 12 weken maar er zijn er ook die langer last hebben. Ik heb vanmorgen de intake gehad bij de vk en alles was goed op schema, hartje klopt nog steeds goed. Ik ga denk ik voor de NIPT test en de 20 weken echo. Wij wilden in juni op vakantie naar curacao gaan maar hebben een negatief advies gekregen ivm het zika-virus, dus ik denk dat wij dit jaar niet gaan en volgend jaar met de kleine gaan. Gaan we dit jaar toch maar kijken om een huis te kopen misschien...
1 t/m 15 November mama's 1. (1) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje 2. (3) Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 4. (2) iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 6. (1) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 7. (4) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Elita - 32 jaar - 2e kindje ♡ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♡ 8. (2) Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♡ 9. (2) Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♡ Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje PH1- 28 jaar - 2e kindje ♡ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♡ Samila - 30 jaar - 3e kindje ♡ 11. (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. 14. 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Totaal: 20 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ Eerste afspraken 31 maart - iez - 1e echo April: 3 april - Sam01 - intake zkh 3 april - Aanne88 - 1e echo verloskundige 4 april - ManuelJa - intake vk 4 april - Fotofanaat - 2 echo 5 april - PH! - 2e echo 6 april - Joy28 - intake vk - 2de echo 8 april - Miesjella - 2de echo 11 april - Billy112 - 2de echo 12 april - Joy13 - 2de echo 12 april - Sam01 - termijnecho 13 april - JSV87 - termijnecho 13 april - PH1 - termijnecho 18 april - Elsa86 - termijnecho 19 april - Aanne88 - termijnecho 19 april - Sweetpie - termijnecho 19 april - Fotofanaat - termijnecho 19 april - DangerBlonde - termijnecho en NIPT aanvraag 24 april - MvB83 - termijnecho Mei: 09 mei - sweetpie controle vk 05 mei - Samila- termijn echo 17 mei - Elsa86 - geslachtsbepalings echo Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)
Ga vandaag naast de emesefane ook maar eens de gember capsules proberen. Dankzij de emesefane gaat t iets beter maar ik functioneer nog steeds niet goed, hoop dat dit erbij helpt. Heb de gemberthee en gewone gember geprobeerd maar vind het toch heel erg vies. Capsules smaken niet vies met cola in elk geval
Gefeliciteerd meiden met de goeie echo's! Fijn om te horen. @samila, veel beterschap. Hopelijk mag je morgen weer naar huis. Hier een drukke week gehad. Vandaar ook niet zoveel geschreven. Ik heb ook al nieuwe shirts gekocht die wat wijder zitten om me buikje te verbergen want je gaat het echt al zien en wil het toch nog graag even stil houden op me werk. Misselijkheid komt en gaat hier...vind dat ik niet mag klagen. Vorige zwangerschap heb ik tot 20 weken gespuugd. Dat is tot nu toe nog niet het geval gelukkig.
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik denk niet dat ik vandaag nog naar huis ga. Misschien morgen als het beter gaat.
Gefeliciteerd met de nieuwe hartjes!! Samila, vervelend dat je vandaag nog niet naar huis mag. Hoop dat je je snel beter voelt en naar huis mag. Dangerblonde, *jamjam* gember met cola
Echt he haha gisteravond ging dat helemaal goed maar die van vanmorgen stoot me wel op.. al een rennie er achteraan gepakt.. gember opboeren is echt heeeeeel erg vies
Haha... Dat is het nadeel van cola. Nu moet ik zeggen dat ik normaal graag gember gebruik met koken, maar laatst smaakte me de soep absoluut niet daardoor. Hier gaan gember en zwangerschap dus ook echt niet goed.
Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog weinig geschreven. Mijn zwangerschap (nu ruim 9 weken) verloopt tot nu toe goed. Pijnlijke borsten, bij vlagen misselijk en rommelende darmen, maar mag verder niet klagen eigenlijk.. Van de week eerste gesprek bij verloskundige gehad en 10 april staat mijn eerste echo gepland. Vanochtend bij het afvegen constateerde ik licht bloedverlies. Ik ben heel bang voor een miskraam. Hebben jullie ook last (gehad) van licht bloedverlies? Hoe is dat afgelopen?
Katin, wat akelig. Heb er verder geen ervaring mee, je kunt bij twijfel altijd je vk bellen. Samila, mag je inmiddels naar huis? Hier voor het eerst een dag dat ik me niet echt goed viel. Na kleine dingen doen moet ik een uurtje de bank op. Zo jammer van het goede weer.
Zo een dag heb ik ook Sam01. Alleen plof ik buiten op de loungebank in het zonnetje..zo kan ik toch genieten van het weer . Katin, ik heb alleen bloedverlies gehad nadat ik had gevreeën met mijn man..is het nu gestopt? Als het blijft komen zou ik toch de vk bellen voor een echo...
Ik ben echt heel erg moe. Breng Mn weekend bijna de hele dag door liggend op de slaapbank beneden. Niet normaal. Bloedverlies: heb ik 2x gehad heel licht daarna niet meer. Er was geen aanleiding gewoon opeens. Het was meer rozig dan helderrood.
Katin ik zou als het aan houdt idd de vk bellen, een veegje kan geen kwaad is meestal onschuldig. Sam01 en joy28 ik ben jaloers haha ik herken het wel hoor dat moe zijn na een klein dingetje doen. Samila hoe gaat het met je, alweer thuis? Iez hoe voel jij je met je medicatie nu, beter? Ik heb mezelf vandaag ook even de tuin in gesleept en een gezelschapsspelletje gedaan met Mn vriend, maar nu weer terug op de bank helaas met Mn emmer.
Ik had geen medicatie dat was iemand anders denk ik. Tot nu toe is de misselijkheid te behappen voor mij gelukkig.
Hi meiden Ik hoop dat jullie je morgen weer beter voelen. Ik lig helaas nog in het ziekenhuis. Misschien dat ik morgen naar huis mag.
Ik heb vannacht en vanochtend geen bloedverlies meer gehad. Maar ik heb geen oog dicht gedaan en daarom ook vanochtend de vk gebeld. Ze denkt dat het om iets onschuldigs gaat, maar ze kan dat niet garanderen. Daarom mag ik vanmiddag (15.30u) een echo laten maken. Jammer genoeg kan mijn vriend niet mee (zit in het buitenland), maar ik ben wel blij dat we wat zekerheid gaan krijgen.