Wij laten geen testen doen. Hebben jullie trouwens meegekregen dat het vanaf 1 april veranderd is? Eerst kreeg je een test en als daar een verhoogde kans op uitkwam kon je de NIPT laten doen. Nu mag iedere zwangere de NIPT doen en geven ze als uitslag niet meer dat je een verhoogde kans op hebt, maar dat ze wel/niet vermoeden dat je kind een afwijking heeft. Het is dus iets nauwkeuriger. De test wordt nog niet vergoed.
Goedemorgen meiden, Een snel berichtje vanuit Frankrijk. Ik ben gisterochtend thuisgekomen maar ik voel me toch beroerd. Sindsdien lig ik alleen maar in bed. Ik kan niet eens naar de dokter gaan om een ziekenverklaring voor werk te vragen. Ik heb totaal geen kracht meer in mijn lijf zitten. Pfff wat een zwangerschap zeg...
De nipt test wordt deels vergoed heb ik gehoord, je moet alleen die eigen bijdrage van 175 euro betalen.. ik ga m wel laten doen, we hebben het er over gehad als t een down kindje wordt dat we het gewoon doorzetten waarschijnlijk en als het een patau of Edwards wordt het laten afbreken. Ga ook de 20 weken echo laten doen. @ samila fijn dat je weer thuis bent, heel veel beterschap! Hopelijk gaat het snel beter met je.
T groeit goed haha. Ik ben trouwens nog steeds super misselijk! Wel weer aan t werk maar niet vanharte😖. Links is van vorige week en rechts vn net
Bij onze laatste echo is de datum teruggezet naar 31-10-2017. Volgende week vrijdag hebben we de definitieve termijnecho, dan zullen we dus ook weten of het een oktober of november baby gaat worden.. Straks de intake.. Wij hebben inderdaad ook info over de NIPT gekregen. Wij gaan hem echter niet doen....
1 t/m 15 November mama's[/B] 1. (1) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 2. (3) Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 4. (2) iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 6. (1) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 7. (4) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Elita - 32 jaar - 2e kindje ♡ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje (voorlopige datum nu op 31-10-2017..) ♡ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♡ 8. (2) Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♡ 9. (2) Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♡ Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje PH1- 28 jaar - 2e kindje ♡ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♡ Samila - 30 jaar - 3e kindje ♡ 11. (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. 14. 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Totaal: 20 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ Eerste afspraken 31 maart - iez - 1e echo April: 4 april - ManuelJa - intake vk 4 april - Fotofanaat - 2 echo 5 april - PH! - 2e echo 6 april - Joy28 - intake vk - 2de echo 8 april - Miesjella - 2de echo 10 april - Katin87 - termijnecho 11 april - Billy112 - 2de echo 12 april - Joy13 - 2de echo 12 april - Sam01 - termijnecho 13 april - JSV87 - termijnecho 13 april - PH1 - termijnecho 14 april - Katin87 - tweede afspraak vk 14 april - ManuelaJ - definitieve termijnecho 18 april - Elsa86 - termijnecho 19 april - Aanne88 - termijnecho 19 april - Sweetpie - termijnecho 19 april - Fotofanaat - termijnecho 19 april - DangerBlonde - termijnecho en NIPT aanvraag 24 april - MvB83 - termijnecho Mei: 09 mei - sweetpie controle vk 05 mei - Samila- termijn echo 17 mei - Elsa86 - geslachtsbepalings echo Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)
Wat een mooie buik heb je al! Ik ben jaloers, haha... Het is mijn eerste dus het groeit nog niet zo hard; het lijkt nu 's avonds vooral alsof ik veel te veel gegeten heb of net iets te dik ben. En m'n broeken zitten gewoon echt niet fijn meer. Lekker van genieten! En sterkte met de misselijkheid natuurlijk.
Je mag die van mij wel hebben. Is wel nog makkelijk stil houden zonder buik. Wilde proberen om zeker tot 16 weken stil te houden, maar schrok nu wel heel erg van mijn buik Heb nu met bijna 9 weken al een buik, die ik de vorige keer op z'n vroegst met 14w had..... en toen waren ze met z'n 2. manuelaj, ben benieuwd!!! Maarja, dan kan die nog te vroeg of later komen Samila, wat fijn dat je weer thuis bent!! Nu snel weer wat beter gaan voelen.
Sorry dat ik niet reageer op jullie allemaal. Ik lees wel alles, maar geen puf (ziek, keelpijn/oorpijn/hoofdpijn etc.) maar ik ben er wel en leef met jullie mee.
Joy13 wat een mooie buik al! Mijne is nog een klein bobbeltje maar zo net boven het schaambeen haha goed te verbergen nog. Draag wel al sinds twee weken positie broeken, gewone broeken zijn geen optie meer... Iez beterschap en een dikke knuffel! Ik heb gisteren en vandaag een iets betere dag met de misselijkheid. Wel nog steeds thuis. Moet Mn best doen om Mn collega's op afstand te houden haha iedereen appt me met lieve knuffels en goede bedoelingen en stiekem heel nieuwsgierig waarom ik zo lang ziek ben. Heb sinds een paar dagen veel behoefte aan zout eten, gewoon tomaten/komkommer/radijs met zout is heerlijk. Heb het idee dat dat zout ook wat helpt tegen de misselijkheid, heel gek. Eet normaal gesproken vrijwel zoutloos en kook zoutloos.. en ik heb nu ineens zin in augurken.
Nou....ik heb net mijn huisarts gesproken. Ik zit voorlopig de rest van de maand in de ziektewet. Eten en drinken gaat niet meer. Ik krijg haast niets door mijn keel. De kleine beetjes wat erin gaat komt er direct weer uit. Morgenochtend moet ik me maar bij het ziekenhuis gaan melden als het niet beter gaat vanavond. Begin al uitdrogingsverschijnselen te krijgen.
Balen voor iedereen die nog zo ziek is zeg. Hier behoudens moeheid geen kast. Buik zie je ook nog niets van maar heb altijd een buikje gehad dus misschien dat dat helpt. En draag altijd jurkjes dus merk niet zo of hij groeit of niet. Lijkt me wel erg als je zooo misselijk bent van alles. Fijn dat iedereen afgelopen dagen ook weer goede echo's had.
Beterschap meiden! Ik ben onwijs moe, echt kan wel onder de tafel slapen. Hoop dat het snel beter wordt. Morgen alweer 8 weken, dankbaar ! Ik heb met 9 weken weer echo , ze zeiden als deze echo weer goed is, neemt de kans dat het fout gaat snel af. Ik loop nog bij afdeling zkh ivm eerst geplande ivf
Beterschap voor de meiden die zo misselijk zijn!! Hier beginnen de zenuwen toch wel weer te komen voor de echo van morgen.. Als alles goed is gaan we het mooie nieuws aan onze vrienden vertellen en ik denk dat ik het op me werk dan ook zeg want mijn buikje is ook nog maar lastig te verbergen.. Hebben jullie er ook last van dat je vergeetachtig wordt??
1 t/m 15 November mama's[/B] 1. (1) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 2. (3) Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 4. (2) iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 6. (1) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 7. (4) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♡ Elita - 32 jaar - 2e kindje ♡ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje (voorlopige datum nu op 31-10-2017..) ♡ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♡ 8. (2) Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♡ 9. (2) Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♡ Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje PH1- 28 jaar - 2e kindje ♡ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♡ Samila - 30 jaar - 3e kindje ♡ 11. (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. 14. 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Totaal: 20 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ Afspraken April: 5 april - PH! - 2e echo 6 april - Joy28 - intake vk - 2de echo 8 april - Miesjella - 2de echo 10 april - Katin87 - termijnecho 11 april - Billy112 - 2de echo 12 april - Joy13 - 2de echo 12 april - Sam01 - bespreken plan opvolging en NIPT aanvraag zkh + 2e echo vk 13 april - JSV87 - termijnecho 13 april - PH1 - termijnecho 14 april - Katin87 - tweede afspraak vk 14 april - ManuelaJ - definitieve termijnecho 18 april - Elsa86 - termijnecho 19 april - Aanne88 - termijnecho 19 april - Sweetpie - termijnecho 19 april - Fotofanaat - termijnecho 19 april - DangerBlonde - termijnecho en NIPT aanvraag 24 april - MvB83 - termijnecho Mei: 09 mei - sweetpie controle vk 05 mei - Samila- termijn echo 17 mei - Elsa86 - geslachtsbepalings echo Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)
Ik ben nog steeds vergeetachtig door de zwangerschap van mijn dochter! Word nooit meer de oude denk ik