1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiewie, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Wij gaan begin juni twee weekjes naar Sicilië! Lekker Italiaans eten, mmmmm! :D Nu al zin in!

2. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Wij gaan september naar turkije. We weten og niet of we t moeten annuleren of niet😂😂

3. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Volgens mij mag je dan niet meer vliegen, vanaf 35 weken nemen ze je niet meer mee. Zou het risico niet lopen als ik jou was, stel er gebeurt wat met jou of je kind.. als je een goede annuleringsverzekering hebt kun je daar misschien nog wat terug krijgen?

4. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Thanks! In principe zou het dus wel kunnen, alleen opletten voor zwangerschapsmasker.. en handdoek over de buik doen.. ben sowieso geen fervent zonnebankganger maar om zonneallergie te voorkomen op vakantie is een aantal keer gaan toch wel fijn.

5. JSV87

JSV87 Lid

8 aug 2016
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij gaan begin mei heerlijk een weekje naar de costa del sol (Fuengirola). Ben dan iets van 14/15 weken. We zitten in los Boliches, buitenwijk dus niet midden in de drukte van het stap- gebeuren maar wel zat restaurantjes en winkeltjes. Is ook vrij populair onder de fuengirolanen zelf, zitten veel gezinnetjes en families op het strand.
    Hadden we al geboekt, is niet te ver vliegen en niet al te warm maar wel graadje of 20/30.

6. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Zo, weer eventjes tijd om te reageren :)

Hier was misselijkheid vorige week echt een ramp!
    Begonnen met de Emefasene, maar daar voelde ik me een zombie door, echt levensgevaarlijk, dus ben daar na 2 dagen accuut weer mee gestopt!

Nu komt de misselijkheid met vlagen en gelukkig niet meer de hele dag, dat is zo fijn!
    Verder nog steeds gigantisch moe, gisteren voor het eerst er ECHT aan toegegeven en geslapen van 20.30 tot 06.30....zaaaaalig!
    Was vandaag dan ook echt een ander mens haha.

Over 2 weken de 12 weken, heb ik zo'n zin in!
    Verder begint mijn buikje nu ook door te zetten, we kunnen er niet meer omheen ;)

Wij gaan niet op vakantie. Mijn vriend is melkveehouder en ik vang honden op in vakanties voor andere mensen. Heerlijk, voortaan thuis werken maar niet op vakantie kunnen is wel een beetje een nadeel.
    Gelukkig zitten ons pap en mam op de camping uurtje hier vandaan en rijden we daar een paar x een dagje naartoe, ook leuk!

7. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    En mijn buikje;

Bijgevoegde bestanden:

8. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Mooi buikje zeg!

Bij mij ziet het eruit alsof ik gewoon veel ben aangekomen hahaha

9. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Je ziet mensen ook kijken: is ze nou veel aangekomen of zwanger hihi

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hahaha ja dat zal hier ook wel zo zijn ;)

11. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Vindt het wel echt een zwagerschapsbuikje hoor! Bij mij is er gewoon een rol bijgekomen oops

12. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Kom ook maar weer eens om de hoek kijken. Heb me eind vorige week ziek moeten melden. Gewoon beetje "ziek", waar ik normaal gewoon mee blijf werken. Maar nu hakte het er iets meer in en vooral alle "medicatie" die ik nu mag nemen, werkt niet.

Lekker allemaal die vooruitzichten naar de vakantie.
    Hier helaas geen zomervakantie. Al onze tijd en geld zit in de skivakanties en de verhuizing naar ons nieuw oud huis. Dus deze zomer wordt het thuis verder klussen, waaronder de babykamer. Al twijfel ik of we die wel moeten maken, aangezien (conform planning) in het voorjaar weer het grootste deel van het huis gesloopt wordt voor de verbouwing 🙈

@LaVitaBella, buikje kun je inderdaad niet meer omheen :D Scheelt dat je het al familie verteld hebt.

13. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hoe voelen jullie je? Hier gaat het elke dag een beetje beter. Misselijkheid en braken nemen gelukkig flink af.

Wat heerlijk al die vakantieplannen. Mijn vakantiebestemming is Nederland! Het zal in de zomer hier waarschijnlijk veel te warm voor mij zijn. Vorig jaar was het hier vaak 37 graden. Begin juli begint de zomervakantie voor mijn oudste tot begin september. Gaan we lekker bij mijn moeder en zus hangen. Ik denk dat we dan wel daar blijven tot na de bevalling en kraamtijd want ik wil niet in Frankrijk bevallen. Lekker in Nederland en in het nederlands bevallen en vlak bij mijn moeder blijven.

Leuk dat je bij sommige van jullie al een buikje begint te zien. Bij mij zie je nog niets. Komt waarschijnlijk doordat ik veel ben afgevallen en mijn baarmoeder gekanteld is. Pas bij 4 à 5 maanden zie je ineens een rond bolletje.

ugh....nog 29 weken....

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi, ook voor ons geen buitenland vakantie. Omdat ik vanaf week 34 elk moment kan bevallen wil ik graag in Nederland blijven mocht ik zo vroeg moeten bevallen. Dus we gaan ws naar Terschelling of zo. Gelukkig dit jaar al naar Bonaire geweest op vakantie dus wel een soort vakantie gehad.

En in de zomer moeten we ook verhuizen (ons huis verkocht en hopelijk voor die tijd een nieuwe vinden anders in huurwoning of vakantiepark wonen).

Ik voel me slecht. Had eerst een verkoudheid die vervolgens een oorontsteking en keelontsteking werd en een oogontsteking erbij en droge hoest (slaap al 4 dgn niet). Ben moe en kapot.

15. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Hey allemaal,

Wat een heerlijk weer hebben we het weekend gehad he! Heerlijk genieten was dat!
    Samila fijn dat je wat beter voelt!
    LaVitaBella; mooie buik hoor! Hier zit ik nu ook in de fase: 'is ze nu aangekomen of.." :cool:;) Ook fijn dat je wat beter voelt nu.
    Mijn misselijkheid is nog alleen op de achtergrond aanwezig en speelt soms even op, maar het is goed te doen. Vermoeidheid is ook wat minder gelukkig.
    Wij gaan nog een weekje naar frankrijk van de zomer! Hoop dat het te doen is met de dikke buik :D ben dan ong 26 weken zwanger.

langzaan ben ik weer aan het aftellen tot mijn termijnecho, volgende week woensdag!

Fijne dag dames!

16. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Blegh Iez, beterschap!!

17. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik ben net geen 35weken als ik terug vlieg

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel sweetpie

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Trouwens ik kan vanaf week 24 elk moment bevallen niet 34.

20. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Hier helaas hetzelfde risico.
    Wij hadden in het laatste weekend van augustus een klein tripje gepland voor een optreden 900 km verderop. Dat tripje gaat dus ook niet door, ben dan 29 weken.

Deel Deze Pagina