Heel knap dat je kan wachten. Ik heb besloten om niet te wachten. Vanmiddag had ik een sliert slijm met bloed. Meteen het ziekenhuis gebeld en mocht daar een uur later langskomen. Een hele drukke zwaaiende babe gezien. Gelukkig maar. Kan weer een beetje ontspannen.
Fijn dat je het deelt, dat geeft mij nog meer rust (al hoeft dat natuurlijk niet mijn verhaal te zijn).
Ik heb hem net gemaakt. Moet alleen even kijken hoe ik jullie kan toevoegen. Hij heet 'Zwanger - November Mama's 2017'
Volgens mij kan dat alleen met mensen die onder "vrienden" staan op FB. Bij mijn andere groep heeft diegene die de groep heeft aangemaakt van iedereen via pb de naam ontvangen en dus eerst op eigen account toegevoegd. Aangezien de groep geheim is, kunnen we namelijk niet zelf op de groepsnaam zoeken.
Wat spannend vd meiden met bloedverlies. Als ik het zou hebben zou ik ook enorm schrikken geloof ik. Hopelijk houdt t snel op
Ik ben er idd achter dat jullie de groep niet kunnen vinden. Als jullie mij even een pb willen sturen met jullie naam, dan zal ik jullie toevoegen.
He meiden, Ik heb even een tijdje niet meer mee gelezen. Zie al hele mooie foto's voorbij komen, super! Wij hebben woensdag de termijnecho, zo spannend. Gelukkig gaan de dagen nu snel met deze vrije dagen. Zag een vraag over namen voorbij komen. Wij hebben de namen al maar nu is er in het dorp een kindje geboren met de zelfde naam. Ik kom uit een klein dorp waar straks maar een paar kindjes in de klas komen te zitten. Wat zouden jullie doen? Ik vind zo niet leuk!!
Wij hebben de namen ook al! Meisjesnaam al héél lang, al jaren voordat we zwanger raakten. Jongensnaam zijn we sinds een maandje ook over uit. Snap dat het lastig is als je in een klein dorp woont, maar zoals ik erover denk moet je bij het kiezen van een naam als állereerst je eigen voorkeur nemen. Als jij (jullie) het een mooie naam vindt (vinden), gewoon doen! Onze meisjesnaam was een paar jaar geleden redelijk uniek, maar klimt nu ook hoger en hoger in de 'veel gebruikte' lijsten. Maar goed, wij vinden 'm mooi dus blijven we erbij. Alles wat we als alternatief bedenken, legt het toch steeds af tegen die ene...
Hi, inmiddels na een belletje weer even rustig. Heb vandaag al 2x bloedverlies gehad. Hopelijk stopt het. Morgen heb ik eindelijk echo en dan kunnen we iig zien of alles nog goed is met de baby.
Pfoe Iez wat een spanning zeg, ik blijf voor je duimen voor morgen! @ Elsa86 fijn dat je echo weer goed was, heerlijk om dat zo te zien bewegen he! Ik moet nog een dagje wachten tot morgenavond laat. De namen zijn we hier ook nog niet uit. Voor een meisje hebben we er twee of drie nu maar voor een jongen nog niets. Gaan we mee verder zodra we weten wat het wordt. Hopen op een meisje dus haha!
Mijn vriend heeft we al een naam.voor als t een meisje wordt. Alleen weet ik niet helemaal of ik t dr mee eens ben hahaha voor een jongen hebben we nog niks. Maar bij mijn zoontje hebben ook pas de naam defenitief besloten toen hij geboren werd
Nou, nu heb ik zoveel bloed verloren dat ik wel naar het zkh ga, al zitten ze daar niet op te wachten ik wil gewoon weten of de baby nog leeft of niet.